sobota, 21 września 2013

OOTD: mój sposób na pastelową koszulę do szkoły :)

Hej :) Dzisiaj pokażę Wam szybką notkę o stroju, w którym ostatnio byłam w szkole. Jest typowo luźny, ale ma eleganckie elementy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba

Pastelową koszulę w kwiaty zestawiłam z wygodnymi legginsami w kolorze czarnym. Do tego bardziej eleganckie dodatki-perły, pierścionek ze srebra i baleriny w kolorze szampana. Na koniec wzięłam lnianą torebkę ze śmiesznym napisem i byłam gotowa.
Przepraszam, że koszula jest wymięta, ale materiał łatwo się gniecie i jakoś się tak pogięło :)






Koszula-H&M,Sh(4zł)
Legginsy-Butik(17zł)
Baleriny-bazarek(20zł)
Torebka-Little Things(ok.16zł)
Pierścionek-Bellast
Perły-bazarek(12zł)




36 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw :) Świetna koszula :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne baleriny ! ;)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest świetna i jeszcze za taką cenę!
    WOW:)

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute. (:

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tak jak lubię koszula+ legginsy , stylizacja na 5 !;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle świetne zestawienie, ładnie wyglądasz :)

    ps. uwielbiam takie torby <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Słicznie :333

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta stylizacja, a jaka ładna! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zestaw i zdjęcia <3
    http://monikanagly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wszystko współgra ze sobą <3
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam eko torby! Zwłaszcza te od Mdi.Mod.Shion z Facebooka! :) Moja to "Keep your head up high BEAUTIFUL" :)
    Zapraszam na nowy post http://beautifulsolution.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej bardzo fajny blog, świetny zestaw ! z przyjemnością obserwuję ,dzięki za wizytę u mnie i zapraszam do mojego grona :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. super koszula ;)
    jasne, że możemy obserwować ;) ja już dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo twarzowy look! ;)

    <3
    Gosia
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski zestaw! ;))

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna torba, ja już obserwuje zapraszam do mnie http://handmadeok.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja:) Uwielbiam leginsy:) Obserwujemy;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna torba ;D

    możemy obserwować ;D
    ja juz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia ;) Masz dobry gust ;) Posiadam podobną torbę ;d po prostu napis inny ;*

    Oczywiście, że obserwujemy :) Ja już, teraz twoja kolej ;d

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz :) jasne, że obserwujemy, zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jasne, że obserwujemy, ja już :)
    Zapraszam :

    www.ola-olkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosta i fajna stylizacja na codzień :) najbardziej podobają mi się perełki! Przesliczne!
    U mnie tez już jest nowy post, a już niedługo wpisy z Nowego Jorku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna, prosta stylizacja ^^
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny outfit, taki prosty i delikatny :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosto i zajebiście *v*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger