czwartek, 5 września 2013

Co wybrać?-wishlist Chicnova

Hej :) Przepraszam, że nie piszę regularnie, ale zaczęła się szkoła i chcąc, nie chcąc trzeba się uczyć. Byłam dziś na lumpkach, ale potem pokażę swoje łupy ;)
Dziś napisała do mnie Pani z Chicnova, z propozycją współpracy. Przystałam na nią, i muszę wybrać parę rzeczy Mam jednak pewien dylemat :P Wrzucę tu zdjęcia paru ciuszków, a Wy pomożecie mi zdecydować, który najlepszy :)


1. Koszula:

2. Szorty

3. Koszula:

4. Tenisówki:

5.Sandałki:
6.Legginsy

7.Spódniczka

8.Spódniczka

9. Spódnica:

10.Bluza:

Wszystkie zdjęcia pochodzą z http://www.chicnova.com

Która rzecz najlepsza? :)

12 komentarzy:

  1. Dzinsowa koszula, sandałki i turkusowa spódnica wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula jest świetna, jednak teraz idąc ulicą co druga osoba taką ma, więc mimo chęci odpuściłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansowa koszula i plisowana zielona spódniczka są najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeansowa koszula wymiata ;)
    zapraszam do mnie też na wishlist :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza jest spódnica w koty, tenisówki i bluza. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1,3,8,10 są super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak szczerze Ci powiem, że nic mi się nie podoba, ale w końcu to Ty będziesz nosić, a nie ja, więc się nie przejmuj :D

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger