środa, 6 maja 2015

Makijaż z ceglastymi ustami

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was makijaż  :) Został zrobiony pod wpływem weny twórczej, która mnie dopadła niedawno zmalowałam dla Was makeup. Mam w nim pomalowane usta, a taka rzecz nie zdarza się często, bo nienawidzę mieć umalowanych warg :/ Jednak spodobał mi się efekt konturówki połączonej z lekką szminką w kredce. Chyba kupię sobie więcej konturówek i zacznę eksperymentować :)











Do makijażu użyłam:
TWARZ: Krem CC Lumene, puder Diadem, pędzel Pixie, róż Oriflame
OCZY: Tusz Yves Rocher, cienie Oriflame, baza no name(napis się starł i nie pamiętam jaka to marka była)
USTA: Konturówka Essence, szminka Sephora











15 komentarzy:

  1. Fajny kolorek ust :) Obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz kochana :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż i fany kolor ust.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzis kupilam sobie wlasnie 2 w kredce ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak maturki?:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polski i angielski super :) A matma to tak na granicy, mam nadzieję, że jednak uzbierałam te 15 pkt, bo nie chcę sierpnia :D

      Usuń
  6. ładny makijaż, ale oprawki są najlepsze ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mam ten tusz z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatny makijaż, powiedziałabym że to raczej upiększający ;) Masz bardzo ładne, naturalne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Usta wyglądają zachwycająco : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie lubię mieć pomalowanych warg,ale makijaż bardzo ładny,pasuje ci :) / katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger