wtorek, 12 maja 2015

Moja propozycja stroju na komunię :*

Maj to przede wszystkim czas różnych imprez, m.in komunijnych. Już niedługo takowa mnie czeka, a bohaterem tego dnia będzie moja siostra! Nie mogę się doczekać, uwielbiam rodzinne spotkania :)
Mój dzisiejszy strój jest propozycją na taki dzień. Sukienka nie odkrywa zbyt wiele(jest długa, ma minimalny dekolt), ale jest bardzo ładna i dziewczęca. do kościoła zalecam zarzucenie na siebie jakiegoś sweterka(ja pasujący muszę dokupić, bo żaden nie wyglądał wystarczająco dobrze). do tego płaskie buty i jasna chanelka. Co prawda miałam założyć ciemniejszą sukienkę, ale stwierdziłam \, że to przecież radosna \impreza i nie ma co się katować czerniami :) 


















Sukienka- Swap
Torba- Debehmas, Sh(10zł)
Buty- Bazarek(20zł)


_______________________________________________________________


FP  https://www.facebook.com/MissCosmo15blogspotcom
Instagram https://instagram.com/miss.cosmo15/
Snapchat dominikagiee
ASK http://ask.fm/misscosmo15



19 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię sukienki maxi więc stylizacja bardzo mi się podoba ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka fajna, ale ja bym jej na Komunię nie założyła. bardziej pasuje na jakąś 18 niż do kościoła, chyba że co innego ubierzesz do kościoła, a ta sukienkę np na przyjęcie komunijne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. założę na nią sweterek i myślę, że będzie ok. Poza tym do środka kościoła wchodzić raczej nie będę :) A też zależy jaka będzie pogoda, bo jak będzie chłodniej to kieca tylko na przyjęcie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam maxi sukienki! I mimo, że kolor do mnie nie przemawia, nosiłabym ;)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest śliczna, ale nie założyłabym jej na Komunię, a może jedynie na jakąś plażę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukienka. Bardzo letnia. Szczerze mowiac to sadze ze jednak lepiej by wygladała dla osob wyższych albo w szpilkach.
    Nie wygladasz na 18 lat --> to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam założyć szpilki, ale nie mam żadnych w kolorze nude :/

      Usuń
  6. Bardzo ładna sukienka ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No taki strój to ja lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię maxi :) świetna propozycja :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. zwiewnie, ładnie, dziewczęco, żeby tylko pogoda dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem za :) super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie wyglądasz :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger