środa, 13 maja 2015

OOTD: Beże&Panterka :*

Hej kochane :* Dzisiaj kolejny strój dnia :) Z moim ukochanym puchatym sweterkiem i legginsami w panterkę. Uwielbiam te rzeczy! :) Mam mnóstwo ciuszków, a ciągle noszę te ulubione, tylko w innych kombinacjach. No cóż, widocznie trzeba zrobić remanent w szafie i zostawić tylko te ukochane, a resztę sprzedać/oddać/wyrzucić. Od dawna myślę o porządnych porządkach(gra słów!:)) moich rzeczy.Mój Narzeczony żartuje, że jak niedługo(no, za kilka miesięcy) będziemy się wyprowadzać to będą mi tirami wozili rzeczy, bo tyle ich mam :) 
A teraz zapraszam na OOTD :)









Sweterek- New Look, Sh(7zł)
Legginsy- Auchan(8zł)
Torebka- Debenhams, Sh(10zł)
Naszyjnik- Banggod
Buty- Sellyo






10 komentarzy:

  1. nie przepadam za panterką dlatego wolałabym do tego zwykłe czarne spodnie ;) Ale jak kto woli wazne ze tobie sie podoba !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny sweterek i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  4. Świenty strój i śliczna torebeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek cudo ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw, sweterek - cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sweterek, mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger