piątek, 15 maja 2015

Powiedz "Jestem piękna" - Kampania "NaroDove piękno" :*

Jestem Piękna! Kiedy ostatnio wypowiedziałaś te zdanie? Pewnie dawno temu, abo .... nigdy! :o 
Muszę przyznać, że akceptuję siebie i swój wygląd, ale trudno mi powiedzieć o sobie, że jestem piękna. Raczej zwykła, normalna, przeciętna. 
Kampania Dove "Narodove piekno" chce udowodnić, że każda z nas jest piękna na swój własny sposób. Uważam, że to bardzo fajna akcja, zmuszająca przede wszystkim do zastanowienia nad sobą. Uważam, że większość Polek zbyt rygorystycznie podchodzi do oceniania swojego ciała, jak i wnętrza. Chcemy być idealne, jednocześnie wiedząc, że ideałów po prostu nie ma. Piękno to nie tylko wysportowana sylwetka, długie włosy, mały nos. Piękno to też to kim jesteśmy wewnątrz, cały nasz całokształt. Każdy jest inny i piękny na swój własny sposób, wystarczy to dostrzec. Zawalcz z przekonaniem o swojej przeciętności. Może nie jesteś taka jakbyś chciała być, ale to nie powód, żeby nienawidzić swojego ciała. Szczęśliwy człowiek to taki, który żyje w zgodzie ze sobą. Powiedz sobie i światu "Jestem Piękna!". Kochaj siebie, nie krzywdź się. Zlekceważ presję bycia najpiękniejszą, nie porównuj się do nikogo, kochaj siebie i swoje życie. Jeżeli zastanowiłaś się nad tym, co sprawia, że czujesz się piękna, zapraszam na stronę Dove, gdzie możesz poprzez kliknięcie oznajmić światu, że dostrzegasz swoje piękno. 

Zapraszam również do przeczytania felietonu Doroty Wellmann, ambasadorki Akcji :)




Jeżeli wiecie, czemu jesteście piękne, <TU> możecie zaprojektować swoją koszulkę(być może ją wygracie :))


Ja już powiedziałam "Jestem Piękna" A Ty? :)


5 komentarzy:

  1. Rzeczywiście fajna kampania. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja! Od teraz codziennie będę sobie powtarzać, że jestem piękna ;)
    Będę wdzięczna za poklikanie w linki na moim blogu!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja.
    Ja wole tego nie mówić

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie umiem nie kochać siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger