sobota, 16 maja 2015

Współpraca i ReachBlogger- tak czy nie? :)

Hej :* Dzisiaj opowiem Wam trochę o platformie internetowej, jaką jest ReachBlogger. Wiem, że współprace to dosyć drażliwy temat w blogosferze, ale prędzej czy później, każda bloggerka otrzyma takowe pytanie. 


Współpracować czy nie? Oto jest pytanie :) Ja uważam, że tak. Obecnie współpracuję z wieloma firmami, bardzo to lubię. Dzięki temu mogę testować nowości, pokazywać Wam hity czy też ostrzegać przed bublami. Gdyby nie współprace, nie byłoby tu tak wielu recenzji, strojów dnia. Oczywiście nie zgadzam się na wszystkie propozycje, starannie je selekcjonuje, wybieram te najfajniejsze. 


ReachBlogger to platforma zrzeszająca firmy i bloggerów. 
Po zalogowaniu się na witrynę, dodaniu paru znaczących informacji możemy już szukać naszego potencjalnego klienta. Sami określamy ile chcemy za post/recenzję. Można tez wybrać barter. Ofert jest bardzo dużo, od testowania noży kuchennych do wpisów sponsorowanych na temat felg aluminiowych. Powiem wam , że jest w czym wybierać. :) Jeżeli chcemy wypłacić pieniądze możemy wybrać dwie opcje, albo faktura Vat albo umowa o dzieło. Reachblogger pobiera 10% z każdego pieniężnego wynagrodzenia bloggera. 
Klient określa w ogłoszeniu swoje warunki, m.in liczbę obserwatorów, wymagania dotyczące tekstu. 
Jeżeli obie strony zaakceptują swoje wymagania, to do dzieła! :D
Po zakończonej pracy, blogger wstawia linka w specjalne miejsce w konwersacji, potem on oraz klient wzajemnie wystawiają sobie ocenę współpracy
Będąc tam nawiązałam wiele owocnych i ciekawych współprac, nie zostałam ani razu oszukana, wszystko zawsze przebiegało profesjonalnie. 
Jeżeli chcecie założyć profil to serdecznie zaprasza i polecam, bo naprawdę warto :)







15 komentarzy:

  1. o naprawdę bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz fdwa razy brałam udzial dzieki tej platformie i jest ok

    OdpowiedzUsuń
  3. interesująca stronka :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej platformie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę! Ale brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym.
    Ale jest dosyć ciekawe.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej strony, a właściwie firmy. A to dziwne, bo sama pracuję w firmie, która współpracuje z blogerami (nie jako blogerka, a normalny pracownik:) i powinnam o niej wiedzieć! Zaraz ją zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma tam konto ale od dawna tam nie wchodzę :P nic ciekawego tam nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej zdecydowałam się na to, aby po prostu prowadzić własną firmę i jestem zdania, że jest to niezwykle ważne. Właśnie dlatego jak już czytałem na stronie https://www.connecto.pl/archiwizacja-dokumentow-w-przedsiebiorstwie/ to wiem jak ważna jest sama archiwizacja dokumentów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger