poniedziałek, 11 maja 2015

Kwietniowe nowości: Second hand, Sinsay, kosmetyki&Ikea :*

Hej kochane :* Matury już prawie się kończą zostały mi jeszcze dwa pisemne i dwa ustne egzaminy. Czy jestem zestresowana? Przed pisemnymi nie, pisanie zdecydowanie lepiej mi wychodzi niż mówienie. Ustne to wyższa szkoła jazdy, ale mydlę, że dam radę. 
Aktualnie zaplanowałam wakacje(czerwiec i polowa lipca), potem praca, praca i jeszcze raz praca :D Plus oczywiście szukanie jakiegoś fajnego mieszkania, bo moja szkoła policealna jest bardzo daleko od aktualnego miejsca zamieszkania :/ 
Rozgadałam się strasznie, zapominając o głównych bohaterach postu, czyli o rzeczach, które kupiłam/dostałam w kwietniu. Bez zbędnego gadania(musiscie uwierzyć, mimo słabej pewności siebie, jestem gadatkliwa!) zaczynam :)

Second hand



1. Sweterek w zebrę Primark- Nie jest to typowo zimowy sweterek, gdyż jest z bardzo cienkiego materiału. Idealnie pasuje do moj\ich ukochanych szyfonowych spódniczek. 5zł


2. Narzutka w kolibry AX Paris- W stylu boho, kupiłam ją z myślą o wakacjach, bo będzie wyglądać idealnie z moim czarnym bikini. 4zł



3. Kurteczka z asymetrycznym suwakiem- Bardzo wygodna, ma świetną wstawkę z ekoskórki i fajnie wygląda z wplecioną złotą nitką. 12zł


4. Kimonowa narzutka New Look- Kolejna narzutka, ale ta jest bardziej wyjściowa i nie tylko na plażę. Ma piękny nadruk kwiatowy i cudnie wygląda z prostymi dżinsami i białym topem :) 4zł 

5. Sukienka w ptaszki- Muszę ją lekko zwęzic, ale urzekła mnie swoim nadrukiem. Pokochałam od pierwszego wejrzenia :) 4zł

6. Kwiecista sukienka Camaeiu- dostałam ją od cioci, ale na razie nie wiem z czym ją zestawię. Myślałam nad bezowymi dodatkami, ale co do tego nie jestem jeszcze pewna. Gdy już coś wymyślę, to pewnie efekty wstawię na bloga :D 

7. Szary kardigan H&M- Szukałam go bardzo długo, nawet umieściłam go w moim poście z wish lista. W końcu kupiłam go od bardzo miłej dziewczyny,k która sprzedawała sweter na jednej ze stron na FB. Jest w stanie idealnym, a zapłaciłam za niego 15zł. 

8. Dresy Pepco- kupiłam je na Vinted, w cenie 35zł z przesyłką. Bardzo wygodne, świetnie podkreślają nogi, wyglądają dobrze z bluzą i ramoneską. Już niedługo pojawi się stylizacja z nimi :)


9. Stanik był nowy, z metkami(H&M), ale niestety nie posiadał ramiączek. Jest piękny, ma mój ulubiony kolor, wygodny :) Zdecydowanie korzystny zakup :) 8zł






Kosmetyki + Biżuteria


10. Od Narzeczonego dostałam fioletowo-pastelowy lakier z Avonu. Niemal od razu stał się moim ulubieńcem + na pewno pojawi się w wiosennym tagu, który planuję :)

11. Kredki Rimmel scandaleyes- Dostałam je od Avanteen(!) do testowania i zdobyły moje serce. Juz dawno nie używałam tak miękkich i napigmentowanych kosmetyków, jak te kredki. Zdecydowani ulubieńcy kwietnia :)

12. Naszyjnik Sinsay- Jest to jeden z najpiękniejszych naszyjników, jakie mam swoim skromnym zbiorze :* Zapłaciłam za niego 10zł bez grosza i ta cena jest jak najbardziej adekwatna :)

INNE


W innych pojawił się: kosz z Ikei(mój stary już nie wyglądał dobrze i musiałam go wymienić), haczyki(do szafy, bo na te plastiki już patrzeć nie mogę), rolka(musiałam ratować czarny płaszczyk) oraz trochę zdrowej żywności(wegańsko-bezglutenowej :)) 






___________________________________________________________

FP  https://www.facebook.com/MissCosmo15blogspotcom
Instagram https://instagram.com/miss.cosmo15/
Snapchat dominikagiee
ASK http://ask.fm/misscosmo15








11 komentarzy:

  1. Świetne ubrania ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten sweterek w zebre z sh :) super rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podobają mi się ubrania, naprawde masz zmysl do szukania rzeczy przystepnych cenowo i ciekawych
    spodobal mi sie ten post:) duzo pozytywnych inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te narzutki! Idealne na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, uwielbiam SH chociaż dawno nie byłam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. taka kurteczka w SH? mega - to łup niezły! i sukienka w ptaszki bardzo mi się podoba :) Dasz radę na ustnych, najważniejsze jest zacząć, potem już idzie z górki:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. ta kurteczka z tą wstawką ze skajki podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rzeczy, szczególnie te z lumpa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy kupiłaś! :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/be-original.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger