piątek, 8 maja 2015

Moja wiosenno-letnia lista zakupów ;*

Gdy robiłam ostatnio przegląd szafy wpadłam na pomysł napisania tutaj wishlisty. 
Zapraszam do przejrzenia mojej krótkiej i rzeczowej listy ;*
Prosiłabym o kliki, byłoby mi bardzo miło i jeżeli chcecie abym się odwdzięczyła, piszcie :*



1. Torba w kolorze basic- moje torebki stały się już trochę znoszone, więc pomyślałam o nabyciu nowych w podstawowych kolorach. Czarna, beżowa i brązowa spokojnie zaspokoją moją szafę :) Ważne aby torby były pojemne i nadawały się na co dzień :)
Black Zipper Tote Bag pictures
<KLIK>

Coffee Zipper With Tassel PU Shoulder Bag pictures
<KLIK>



2. Dresy- Tylko szare, najlepiej takie o kroju rurek, ze ściągaczem. Żeby ładnie się układały na sylwetce. Dresy w domu mam, ale są kompletnie nie wyjściowe :/ Te chcę nosić do niskich trampek i ramoneski :)




3. Slip-on w panterkę- choruję na nie od grudnia, ale nie znalazłam żadnych fajnych w niskiej cenie. Przydadzą mi się na wakację, które będę spędzać nad morzem :)



4. Szalik w kratę a'la Burberry- Oczywiście nie oryginalny, bo na taki mnie nie stać. Myślę, że na allegro albo na bazarku takie cudo znajdę :D



5. Tregginsy-/dżinsy - Szczególnie  jasne przydałyby mi się w mojej szafie, bo akurat takich nie mam :)
With Pocket Ripped Denim Slim Pant pictures
<KLIK>



High-waisted Casual Blue Jeans pictures
<KLIK>

6. Sandałki- ostatnie jakie miałam się rozkleiły, więc teraz przystępuję do szukania kolejnych. Mam ochotę na jakieś jaśniutkie, pastelowe, które będą mi pasować do letniej garderoby :D

White With Pearl Flip Sandals pictures

<KLIK>




Apricot Pearl Flip Flat Sandals pictures

Black Pearl Flip Flat Sandals pictures

7. Kostium kąpielowy- przecież, zbliżają się wakacje prawda? :) Ja z moim Ukochanym jedziemy nad morze, więc jakiś nowy strój się przyda. Inne się już trochę przetarły albo wyblakły. 

Pink Florals With Bow Bikini Top pictures


Black White Geometric Print Bikini Top pictures


Rose Red Folds Bandage Bikini Top pictures


White Triangle Top with Ruched Bottom Bikini pictures


8. Kolczyki- mam ich bardzo mało, bo niedawno przekłułam uszy. Postanowiłam wzbogacić się o kilka nowych par :)

Black Gemstone Silver Dangle Earrings pictures


Green Gemstone Gold Hollow Drop Dangle Earrings pictures


White Flower Gemstone Gold Earrings pictures


_______________________________________

Bądź ze mną na bieżąco :*














12 komentarzy:

  1. Hej ! Super lista, też muszę nad taką pomyśleć ! :) jest mnóstwo rzeczy, które bym chciała zakupić na lato :)
    A co do kolczyków i sztucznej biżuterii to jeśli chcesz to ja mam mnóstwo NOWYCH rzeczy (pozostałość po sklepie). Kolczyki, broszki, naszyjniki, łańcuszki, bransoletki :) Jeśli byś chciała zdjęcia i dokładne opisy możesz do mnie napisać na maila : passionforlife@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też by się przydała nowa torebka, bo moja już się nieco znosiła...ale jeszcze trochę wytrzyma ;) no i strój kąpielowy musowo jakiś sobie fundnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też powinnam zaopatrzyć się w niektóre rzeczy, które wymieniłaś. Poklikałam. Poklikasz też u mnie?
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa lista :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna lista.
    Ja też chciałabym kupić sobie jakieś ładne tregginsy

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie podobnie ;) napewno skorzystam z twoich propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jesli hodzi o stroj zainwestuje w Triangl ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna lista must have ;)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobała mi się czarna torebka i spodnie dresowe. Stroje kąpielowe też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam dresy! Mogłabym chodzić w nich na okrągło :D
    owocowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do panterkowych slip on. Patrzylas na allegro? Tam jest dużo ofert do 30 zlotych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam, ale żadne z nich nie przypadły mi do gustu :/

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger