czwartek, 28 maja 2015

Wielka Trójka czyli recenzja żeli Dove :*

Hej :* Dzisiaj mam dla Was recenzję trzech żeli z Dove. Dostałam je przy okazji promowania akcji "Narodove piękno", wcześniej nigdy ich nie testowałam. Zawsze stawiałam na żele z Apartu :D 
Teraz to chyba nie zamienię Dove na żadne inne żele. :D



Dove Deeply nourishing, odżywczy żel pod prysznic 



Dove Go fresh Revitalising z mandarynka i kwiatem tiare


 Dove Purely Pampering Kokos i kwiat jaśminu



 Żele zrecenzuję razem, gdyż były do siebie bardzo podobne. Po pierwsze, kosmetyki są w wygodnych butelkach z otwarciem typu "klik" Łatwo się aplikuje odpowiednią ilość produktu. Konsystencje są gęste, dobrze się pienią i porządnie myją skórę. łatwo się rozprowadzają po wilgotnej skórze i nie spływają od razu po nałożeniu. Spłukują się dobrze, nie zostawiają lepkiego filmu, ale skóra jest nawilżona. Nie podrażniają bardzo delikatnej skóry z AZS. Myłam nimi moje "zmiany" i jak najbardziej na plus, bo nic się nie pogorszyło ani nie podrażniło.  Dobre dla alergików. Ładnie pachniały, zostawiały swój zapach na bardzo długo. Wydajne, bo gęste, nie trzeba dużo, żeby się dobrze wyszorować :)
Jak dla mnie super :) 

+ mam dla Was ciekawa wiadomość :)
Możecie przetestować żele Dove za darmo. Wystarczy, że kupicie żel, zachowacie paragon, wypełnicie formularz na stronie Dove. wtedy otrzymacie produkt gratis(tylko JEDEN!)
Więcej informacji:

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Dove, kupuje te produkty od kilku lat!
    Podoba mi się w nich zapach i działanie ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nigdy nie byłam do Dove przekonana, ale chyba spróbuję ten z mandarynką :))

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post, lubie takie czytac <3 fajne zdjecia
    wygląd bloga świetny, pozdrawiam :*
    czekam na kolejną notkę

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dove dobra firma :)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kokosowy kiedys dostalam od kolezanki i pachniał bosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie miałam żeli tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger