poniedziałek, 7 listopada 2016

>>Bubel<< Mrs. Potter`s, Ekspresowa odżywka w sprayu z ekstraktem z aloesu i prowitaminą B5

Hej :) Ten weekend jakoś tak szybko mi minął, pewnie dlatego, że byłam w szkole. 
Dzisiaj mam dla Was recenzję odżywki, która niestety mnie nie zachwyciła. Kupiłam ją w Biedronce jakoś w sierpniu i na razie zużywam ją, żeby nie mieć wyrzutów sumienia, że wyrzuciłam pełny produkt.

Mrs. Potter`s, Ekspresowa odżywka w sprayu z ekstraktem z aloesu i prowitaminą B5


Moja Opinia:
Odżywkę kupiłam w Biedronce w cenie ok. 5zł za butelkę o pojemności 200ml. Jeżeli chodzi o opakowanie, to spełnia swoje zadanie, aplikując produkt w takiej ilości, jaka jest potrzebna, a pompka się nie zacina. Przezroczystość butli pozwala na stałą kontrolę ilości kosmetyku. 
Sprej używałam po myciu włosów, jeszcze na wilgotne kosmyki. tutaj w ogóle się nie sprawdzał. Włosy były przetłuszczone i obciążone, chociaż aplikowałam go na końce włosów. Nawilżenia  i regeneracji nie zauważyłam.. Z czasem zaczęłam go używać na drugi dzień po myciu włosów, żeby ułatwić rozczesywanie. I tutaj się w miarę sprawdził, bo wygładza włosy i faktycznie, pasma są podatniejsze na szczotkę. Ogranicza puszenie się, ale nie na długo. W tym przypadku włosy nie są obciążone, ale nie jestem zadowolona z odżywki, bo chciałam odżywienia, a nie lepszego rozczesywania. I ten duszący zapach! Jestem na nie, ale dokończę go ze względu na minimalizowanie puszenia.  






5 komentarzy:

  1. mialam przeczucie, że się nie sprawdzi.. i faktycznie mialam racje

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie używałam produktów tej marki :) ale właśnie też słyszałam, że nie powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jakby się spisała na moich włosach ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz użyłam i więcej razy podziękuję :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger