piątek, 4 listopada 2016

Suchy szampon Batiste "Floral" - recenzja

Hej :) Dzisiaj mam dla Was recenzję mojego ulubionego suchego szamponu, czyli Batiste o zapachu kwiatowym. Jak już pewnie zauważyłyście większość ostatnich postów jest o tematyce kosmetycznej i myślę, że tak pozostanie. Czasem będę dodawać coś prywatnego/modowego/haul, ale będzie to raczej rzadko :) Chciałabym skupić się na jednym temacie, bo wyszedł straszny misz masz na blogu. 

Suchy szampon Batiste "Floral" 


Szampon kupiłam w Rossmannie w cenie ok. 12zł

Moja Opinia:
Szampon jest w dużej, metalowej "puszce" z nadrukowanymi kwiatami. Korek zgubiłam w odmętach mojej łazienki, atomizer nie zacina się, ładnie aplikuje produkt. Zapach jest bardzo fajny, kwiatowy i świeży, utrzymuje się przez ok 2- 3h od aplikacji. Szampon stosuję jak mam niezbyt świeże włosy, czyli drugi dzień od mycia. Nie używam go do zwiększenia objętości, bo po prostu tego nie potrzebuję. Kosmetyk aplikuję u nasady włosów, delikatnie, żeby nie zrobić siwych plam na włosach czekam ok minuty i delikatnie wmasowuję produkt. Potem włosy rozczesuję i układam jak zwykle. Efekt jest bardzo fajny, włosy są uniesione i odświeżone. Nie widać lekkiego "oklapnięcia" i tego, że nie jest to pierwsza świeżość włosków. 
Efekt utrzymuje się ok 12 godzin, mi to wystarcza. Batiste nie podrażnia skóry głowy, nie wywołuje alergii, jest moim must have i jak mi się kończy, to natychmiast kupuję kolejny. 



5 komentarzy:

  1. uwielbiam batiste ;D zazwyczaj kupuje ten dodający objętość ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko używam suche szampony, ale z chęcią bym taki wypróbowała. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie bardziej wolę klasyczne mycie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo o tym słyszałam, zresztą w każdym polskim serialu ostatnio się pojawia a ja jeszcze się w niego nie zaopatrzyłam.. ;) bład!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię te szampony ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger