poniedziałek, 14 maja 2012

Ja od lekko prywatnej strony, po raz pierwszy :)

Hej, dziś totalnie nic mi się nie chce, chyba przez tą zmienną pogodę. Zaczynam wielkie przygotowania, gdyż w ten piątek mam bierzmowanie, a jak same wiecie, na takich uroczystościach dobrze jest fajnie wyglądać. Ponadto zamierzam w tym roku zrobić dużą imprezę urodzinową, z porządnym tortem i fajną muzyką. Nie wiem czy uda mi się pomieścić wszystkich gości w ogródku, ale na pewno będzie dobra zabawa :)
Oprócz tego jestem cholernie z siebie dumna, w maju nie kupiłam żadnego kosmetyku, a majowe denko coraz bardziej rośnie. Mam nadzieję że więcej osób będzie komentować i obserwować mojego bloga. Fakt, może nie jest jakiś super, ale na serio staram się o niego dbać i wyciskam z siebie siódme poty, pisząc każdą recenzję. Mimo to, dziękuje wszystkim obserwatorkom za wytrwałość w czytaniu moich postów.
Wiem, wiem, nie znacie mnie od prywatnej, "niekosmetykowej" strony. Postanowiłam że się dokładniej przedstawię . Otóż, niewiele osóbek wie że nazywam się Dominika, chodzę do ostatniej klasy gimnazjum w okolicach stolicy naszej pięknej Polski. Oprócz kosmetyków jestem zapaloną książkomaniaczką i uwielbiam jeździć na rolkach i rowerze. Ogólnie kocham sport(oprócz biegania, kosza i siatki) i uwielbiam niezdrowe jedzenie(popcorn, frytki i takie tam inne). Jestem stałą bywalczynią wszelkich lumpków i drogerii, a także sklepów"wszystko po pięć złotych".
Myślę że wiecie o mnie już całkiem sporo, ale jakbyście miały pytania, proszę o komentarz, na każdy chętnie odpowiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger