poniedziałek, 7 maja 2012

Powrót ze szpitala + zakupy

Hejka, wczoraj wróciłam ze szpitala. Nie powiem że było przyjemnie, ale wyjazd raczej udany, ze względu na fajnych ludzi. Poznałam tam bardzo miłych, normalnych ludzi, którzy mieszkają niedaleko mnie. Jestem szczęśliwa z tego powodu i nawet nie chciało mi się wracać do domu. Ale cóż, mam nadzieję że utrzymamy kontakt i nadal będziemy przyjaciółmi :) W szpitalu byłam ze względów ocznych, w celu pomniejszenia wady. Na nieszczęście wada znów sie powiększyła :(
upss, nie mogłam go przestawić :(
W trakcie powrotu do domu podjechalismy do Tesco. Ja oczywiście podeszłam do półki z kosmetykami i zauważyłam fajny tonik. Jest to marka sklepowa, ale bardzo przyjemnie pachnie. Ma fajną cenę(ok. 4zł) i ma 200ml. Ponadto jest bezalkoholowy. Mam nadzieje że się sprawdzi, bo ostatni tonik jaki dostałam z wymiany strasznie wysuszał, śmierdział alkoholem i był tragiczny.

1 komentarz:

  1. Lubie takie supermarketowe perełki ;)...
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger