poniedziałek, 7 maja 2012

Przegląd gazetek modowych cz.1

Dziś oprócz zakupowego postu pokażę Wam najfajniejsze zdjęcia w gazetach, które kupiłam podczas pobytu w szpitalu.
Na pierwszy ogień leci Flesz. 

Bardzo fajne bransoletki, choć jako katoliczka uważam że nie powinno się robić biżuterii z różańców. Ale ta futbolowa jest całkiem niezła, szczególnie podoba mi się charms z boiskiem. Osobiście uważam że bransoletka charms jest niezbędnym elementem w szafie każdej kobiety, sama posiadam jedną, ale o niej zrobię osobny post :)

Nienawidzę coca coli, ale chyba dla tej w takim bajecznym opakowaniu zrobię wyjątek. Po prostu cudo!
 Fajna fotka, to tyle :)

Ostatnio zakochałam się w pastelowych koronkach. Ta sukienka jest przepiękna i mam ochotę kupić ją natychmiast, ale niestety nie mam funduszy :(
 Śliczna spódniczka w przystępnej cenie.

Nowy trend: printy. Podoba mi się, ale wolałabym coś łagodniejszego :)

 Marynarki w mocnych kolorach oraz ta miętowa. Są takie stylowe że aż mi dech zapiera :)
Buciki ze skrzydełkami Vivienne Westwood. Szyk i prostota w jednym, uwielbiam je.


Dalsza część potem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger