poniedziałek, 21 maja 2012

Zakupy, zakupy :))))))

Hej, dziś byłam na zakupach w stolicy i było .... gorąco. Wszędzie zaduch i upał, żar z nieba lał się niemiłosiernie. Jednak ja z moja przyjaciółką wytrzymałyśmy i udało mi się kupić parę fajnych kosmetycznych rzeczy :)
Oto i one:
Od lewej :)
- Cień do powiek Magic Visage- świetny odcień połyskującego beżowego. Mam taki pomarańczowy. Cena: 1,50
- Serum do paznokci Biovax- jestem ciekawa czy zrobi coś z moimi doszczętnie zniszczonymi paznokciami 5,00
- Eyeliner w żelu Essence czarny- wychwalany przez blogerki, więc żal nie skosztować :) 11,99
- Krem do ciała Verona Professional Waniliowy- polecony przez moją kumpelę, mam nadzieję że nawilży moją suchą skórę. 6.00
- Maska dotleniająca Ziaja- kolejna z mojej ulubionej serii 1,99

Razem dałam za to 26, 58

Oprócz tego kupiłam gazety i jegginsy w outlecie. W sobotę albo w piątek czeka mnie jeszcze wypad "ciucholandowy" hehe :) Na maj zostało mi jeszcze 23,42zł.

3 komentarze:

  1. Mi też przydałby się zakupowy wypad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypad nie do końca zakupowy był, to tak przy okazji szkolnej wycieczki

      Usuń
  2. uwielbiam maseczki z Ziaji, są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger