piątek, 29 czerwca 2012

Nowa bizuteria, wymianki

Hej, dzisiaj nareszcie koniec roku szkolnego! Pożegnałam się po raz ostatni z moimi kolegami i koleżankami. Dziś, po 3 latach, każdy poszedł w swoja stronę, z niektórymi nigdy się zapewne nie zobaczę. To, co dała mi szkoła, to naprawdę bardzo dużo, i to nie tylko wiedzy.Poznałam wiele osób, które będę miło bądż nieprzyjemnie wspominać, ale zawsze będę ich pamietac :) Zamykam rozdział życia i zaczynam kolejny. Mam nadzieję że jeszcze lepszy niż poprzedni!Dobra, dobra, pora na mniej rzewne rzeczy :) Ostatnio pokochałam biżuterię. Wcześniej nie chciało mi się jej nosic, ale teraz to co innego. Moimi nabytkami zostały: sowa i gwiazdka. Sówkę kupiłam w Pepco za 9,90 a gwiazda kosztowała mnie 6 zł w Divie. 
 Dostałam też paczuchę z wymianki. A tam same pyszności!
- 3 zestawy stempelków- jeszcze nigdy nie próbowałam tego czegoś, dokupię tylko lakier i będzie pięknie!
- Żel do mycia tłustej cery Beauty Formulas
- Krem do tłustej cery Beauty Formulas
- Mini pianka oczyszczająca Rival de Loop
- Krem nawilżający z efektem matującym Rival de Loop
- Sazmpon Spa Vital
 Oraz rzeczy z wymiany z przyjaciółka Zuzą i zakupów :)Pozdrawiam ja gorąco!!! Od Zuzy dostałam żel, maseczkę i peeling w jednym Garniera, truskawkowy płyn TBS oraz korektor Estee Lauder w odcieniu "light medium". Bardzo fajne kosmetyki :) Wczoraj byłam także na mini zakupach(przy okazji wypadu do strefy kibica). Kupiłam tylko bazę pod cienie Essence ( taniej, bo z rabatem z Claudii) oraz konturówkę Naomi(piękny, miętowy kolorek) za 1zł. Za obie rzeczy zapłaciłam około 10zł. Tak więc opłacało się :)

Teraz będę miała więcej czasu na pisanie postów, więc spodziewajcie się postów nawet codziennie :)
Szykuje Wam też poradnik o wakacjach nad morzem.
P.S. Ja tez wyjeżdżam nad morze, ale dopiero 21 sierpnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger