sobota, 23 czerwca 2012

Łupy wymiankowe, zakupowe oraz własne DIY

Hej, hej , hej! Witam Was w ten wspaniały, słoneczny dzień. Idealny żeby się trochę poopalać :) Kocham takie dni, ponieważ jestem stworzeniem raczej ciepłolubnym :) Dzisiaj chcę Wam pokazać moje ostatnie nabytki zakupowe, wymiankowe oraz zrobione samemu. Mam nadzieje że się sprawdzą i będę mogła nazwać je moimi hitami(a nie kitami..) Na pierwszy ogień pójdzie kolorówka a potem biżuteria i pielęgnacja :)
 1. Puder brązujący "A new League" Essence- spodobały mi się kratki, ciekawe opakowanie i brak drobinek, które sprawiają ze wyglądam jak tandetna solara.
2. Podkład "Perfect make up" Butterfly collection marki Verona - troszkę za ciemny ale po pomieszaniu z filtrem przeciw słonecznym będzie idealny na plaże:)
3.Dwa sypkie cienie no name- ładne, delikatne kolory(liliowy i różowy), podobają mi się.
4. Puder Donna- trochei za ciemny, ale idealnie się sprawdzi jako brązer(zawsze tak robię z za ciemnymi pudrami)
5. Dwa lakiery Magic Visage "Glamour"- koralowy i "baby blue". Koralowy jest baaardzo neonowy i świetnie podkreśla opaleniznę.
6. Cztery kredki Naomi - wczoraj kupiłam je na likwidacji w sklepie typu "wszystko po 2 zł". Kolory(od góry): niebieski, różowy, niebieski- metaliczny, szary. Każda kosztowała 1zł. Mam jeszcze 2 takie kredki i je lubię :)
Pielęgnacja:
1. Skoncentrowany krem do suchych i zniszczonych dłoni Neutrogena - moje pierwsze odczucia są pozytywne, wrawdzie krem nie wygładził dłoni, ale stały się bardziej elastyczne.
2. Dwa paski(próbki) mydła z Morza Martwego - dostałam je na stoisku z kosmetykami z Morza Martwego. Bardzo podoba mi się ich zapach, chętnie potestuje je :)
oraz
Moje własne wyroby. Jeszcze o tym nie wspominałam ale lubię tworzyć biżuty. To są niektóre pozycje z mojej kolekcji. Pierwszy jest wisiorek z piórkiem, potem wisior z wieżą Eiffle'a a następnie bransoletka z piórkiem. Piórka pierwotnie były kolczykami z Bravo girl, ale jako że nie noszę takowych, przemieniłam je na stylowy zestaw.

Teraz muszę mykać, bo mam dzisiaj imprezę, a jeszcze Idę do przyjaciółki.
Miłego dnia,
Miss :)

1 komentarz:

  1. miłej imprezki

    Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ - trochę o Euro, z innej, dziewczęcej perspektywy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger