czwartek, 9 sierpnia 2012

Wściekłość na facebooko'owe strony! - przemyślenia Miss

Jestem po prostu mega wściekła!! Jeżeli macie facebook'a to pewnie kojarzycie stronki typu "Jesteś ładna, umrzyj" albo "Brałabym Cię", itp. Kiedyś o dziwo podobały mi się i chętnie "lajkowałam" i komentowałam wpisy oraz fotki. Dzisiaj natomiast spotkała mnie pewna nieprzyjemność. Rano, jak zawsze sprawdzałam Fb i na jakiejś stronie(typu jak wyżej) zobaczyłam zdjęcie makijażu oka. Był bardzo niechlujny, cienie były wyblakłe, rozmazane a maskara z grudkami. Wyglądało to tandetnie i nie fajnie. Skomentowałam więc że makijaż jest pewnie tworem amatorki-początkującej. Na to adminka zbulwersowana że "ja się nie znam i że jte oko jest zajebiste". Okej, niech ma swoje zdanie, ale napomknęłam jej że to zwykła amatorszczyzna, niech zobaczy co wyczyniają niektóre blogerki :D I dodałam że się znam, bo w sumie sama nią jestem. A ta zaczęła żebym patrzyła na siebie, że mam beznadziejne foty, że jestem głupia, że się nie znam. Okej, ale ja tylko wyraziłam swoje zdanie! Nie chciałam nikogo urazić, po prostu napisałam co myślę, poza tym sama zapytała się co o tym sądzą inni ludzie. Widać że na polskich stronach FB(poza niektórymi) panuje zasada: Wyraź swoje zdanie a będziesz zmieszany z błotem". Teraz mam awersję do tych idiotycznych stron. Ufff, wszystko z siebie wyrzuciłam :))
Jutro mykam do szmateksu, mam nadzieję że jesteście zainteresowane postem z SH :)
A co wy myślicie o takim traktowaniu? Wy tez się z tym spotkałyście?

9 komentarzy:

  1. To już nie sama wina strony a administratorki, która mniemam po wypowiedzi - jest jeszcze małolata (ehhh ten trudny wiek). Po prostu niektórzy nie potrafia przyjmować krytyki;) Ja wszystkie tego typu strony usunęłam, nie robię już sobie śmietnika na fejsie;) Dobrze napisałaś swoja drogą - nie bój się swojego zdania jeśli wiesz, że coś znaczy;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mam facebooka i jakoś nie żałuję, wcale mi nie potrzebny. A posta z sh już się nie mogę doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale obserwujemy to samo w blogosferze "co myślicie? " "nie podoba nam się to czy tamto" "to mój blog wynoscie się nie wracajcie jak wam się nie podoba to po co czytacie"
    nosz kurwa przecież można zwariować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja FB używam obecnie tylko i wyłącznie do kontaktów ze znajomymi. Ni lajkuję jakichś dziwnych stron, nie zapisuję się do aplikacji typu 'mój kalendarz' i usunęłam wszystkie tego typy aplikacje. I tak z tego nie korzystałam a tylko zaśmiecało mi FB. Poza tym zgadzam się z Ewulette, niektórzy nie potrafią przyjmować krytyki, nawet tej konstruktywnej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. osoby prowadzące takie strony są bardzo zadufane w sobie, przecież one i to co wrzucają jest takie zajebiste...o losie

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużo gadać...Sporo adminów tego typu stron reprezentuje dość niski poziom i każdy komentarz wyrażający się niepochlebnie o zawartości jest traktowany jak hejt. Żałosne, ale takie czasy.

    Ważne żeby nie popaść w bezsensowną dyskusję z jakimś trollem i wzystko będzie okej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego ja i wszyscy znajomi nie mamy fb

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger