sobota, 18 sierpnia 2012

Zakupy SH po raz milionowy :)

Moja kumpela zaprosiła mnie wczoraj na buszowanie w SH i cóż, zgodziłam się :) Oh, ta moja słaba wola. Poszłam dzisiaj i wydałam całe 17 zł, które miałam przy sobie!
To były bardzo fajne zakupy lumpeksowe i chyba ostatnie w wakacje, bo w Mielnie i Unieściu nie ma niestety SH(tak słyszałam). W te wakacje musiałam się porządnie obkupić na nowy rok szkolny, gdyż w jego czasie nie będę miała czasu na częstsze wizyty niż raz na jeden-dwa tygodnie. Dobra, dobra, a a teraz czas na zdobycze!
Koszulowa bluzka bez rękawów w kolorze cytrynowym za 1zł. Połowa lookbook'a ja ma, więc dlaczego nie?

 Zwykły szary top z Topshop za 1zł. Basiców nigdy za dużo.
 Długi top w kwiaty Atmosphere. Za 2zł.
 Ciepła bluza z kapturem z fajnym nadrukiem radia, za 1zł.
 Jegginsy, które zapinają się jak dżinsy, fajna alternatywa dla zwykłych spodni. Za 3 zł.
 Legginsy jak ze "skóry". Za 3zł.
 I jeszcze jeden ciuch od chińczyków(nie z SH), czyli ceglaste legginsy za 15zł.

to było na tyle.
Co Wam się najbardziej podoba?

7 komentarzy:

  1. cytrynowa bluzeczka jest śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam takiego szczęścia w lumpeksach, albo ceny są jak za nowe ubrania

    OdpowiedzUsuń
  3. te leginsy jak ze skórki są świetne ! i ta cena;) ja nigdy nie znalazłam żadnej perełki

    OdpowiedzUsuń
  4. kurdeeeee *_* świetne rzeczy *_*
    aż mnie zazdrość zjada, bo ja zawsze jakiś jegginsów albo spodni szukam i nie mogę znaleźć :/

    przejrzałam chyba z 10 Twoich wpisów dotyczących sh i zdecydowanie obserwuję Twojego bloga, bo kocham takie wpisy! <3 :D

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytrynowa koszulka i jegginsy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ceglaste legginsy fantastyczne!

    Zapraszam na moje rozdanie :) http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/2012/08/probkowe-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger