czwartek, 16 sierpnia 2012

Zakupy SH, moje DIY, gazety, i wymianka!

Hej, hej. Byłam wczoraj na festynie, ale nic ciekawego mnie nie zainteresowało. Same beznadzieje jak to na odpustach. Fakt, były fajne sowy, ale nie dałabym 20 dych za plastikowe coś. Dzisiaj pojechałam ze swoją Mamą i Siostrą na "wycieczkę" do okolicznego miasta. Było bardzo fajnie, bo po drodze wstąpiliśmy do kilku sklepów i do dziadków. Dopiero co wróciłam i uważam że wyprawa była bardzo udana.
W poniedziałek zabrałam się za DIY i wyczarowałam śliczny "aztecki" naszyjnik. Bardzo mi się podoba i wygląda niesamowicie ze zwykłym topem i dżinsami. Tworząc naszyjnik zainspirowałam się kreacją Kasi Tusk z zeszłego numeru Flesza. 


Ostatnio zrobiłam wymianę na wizażu, za swoje nie używane od dawna kosmetyki dostałam takie cudeńka!! 
 Torebeczka jest śliczna i malutka, dzięki czemu idealnie nadaje się na spacer. Ma ponadczasowy, czarny kolor, który pasuje do większości ubrań.
 I jeszcze biżuteria. Miętowy naszyjnik z bawełny(bardzo "trendi" ostatnio), marynarski wisiorek i pleciona, koralowa bransoletka. Fajne rzeczy, które pasują do większości ubrań. Bo w końcu to dodatki robią styl, prawda?

Nie mogłam się dzisiaj oprzeć i weszłam do SH. Na szczęście wzięłam tylko dwie rzeczy, które razem kosztowały mnie 4zł i 30groszy. Uważam że to całkiem fajna cena za te rzeczy.
 Sukienka bez ramiączek w mocnym, różowym kolorze. Idealna nad morze. Z New Yorker'a.

 Bluzka w paski z kapturem, fajna na jesień. Z C&A.

No i jeszcze kupiłam dwie gazety: Flesza i Bravo Girl :)

Co Wam się najbardziej podoba? Co sądzicie o naszyjniku? Jakie gazety kupujecie?

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger