piątek, 3 sierpnia 2012

Zakupy w Ives Rocher i nowa współpraca :)

Wczoraj byłam na zakupach w Warszawie. Było fantastycznie i nawet nie bardzo upalnie. Kupowałam sobie nowe okulary(mam cholernie dużą wadę i nic nie widzę bez nich). Wybrałam śliczne, niebieskie, grube oprawki, wyglądające jak ray bany :)W przyszłym tygodniu odbiór! Pokażę je Wam na blogu potem :P
Jeżeli kojarzycie książeczki rabatowe z Ives Rocher, to już wiecie czemu tak się obkupiłam w nim. Postawiłam na demakijaż i wybrałam dwa żele do zmywania twarzy i oczu w cenie jednego, płyn do demakijażu wrażliwych oczu z 30% rabatem, lakier(piękna śliwka!)z 30% zniżka i dostałam za zrealizowanie 4 kuponów wodę kokosowa za jeden grosz :) Oczywiście z pomocą mamy, która zrealizowała czwarty kupon. Na bazarku kupiłam jeszcze 2 kredki Ediit(biała i perłowo beżowa) oraz zmywacz do paznokci. 
Wczoraj doszła do mnie paczka od Sudopharmy, która zawiązała ze mną współpracę. Bardzo się ciesze, ponieważ lubię sudomax i miło mi będzie go testować :)
Zaraz obiecany post ciucholandowy, spodziewajcie się zalewu ciuszków:)



5 komentarzy:

  1. Świetne zakupy w Yves!:) Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zakupy w yves rocher połączyłam z grouponem i zapłaciłam bardzo niewiele za to, co kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą kokosową wodę, kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :)
    I bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger