środa, 13 marca 2013

Zamówienie z ZSK+ nowa biżuteria z Katheriny

Hej :) Przepraszam że wczoraj nie pisałam, ale byłam zajęta! Jutro mam test z fizyki i geografii, a w piątek z matematyki. Matematyka to zło! :) Ostatnio zamawiałam rzeczy do robienia kremów a stronie Zrób sobie krem, ponieważ pani od chemii z mojej szkoły poprosiła mnie o to. Będziemy robić krem na lekcji! Już nie mogę się doczekać :) Oczywiście, skorzystałam z okazji i zamówiłam sobie parę rzeczy dla siebie :) 
Na dodatek otrzymałam dzisiaj biżuterię, którą zamówiłam w Katherine, sami zobaczcie moje zdobycze :)
No nie! Znowu nie przekręciłam! Trudno, damy radę :)


                                                             ZSK         


W buteleczce jest 30 ml oleju z pestek arbuza, do olejowania włosów. Plus Spirulina, do maseczek i olej kokosowy do włosów i innych :) Razem dałam coś około 14 zł :). 

Do tego dostałam 4 gratisy, za co bardzo firmie dziękuję Sprawiło to mi wielką niespodziankę i radość! :)
Dostałam:
- Korund Mikrodermabrazja
- Olej arganowy
- Potrójny kwas hialuronowy
-Witaminę B3
Wow, tyle rzeczy do testowania! :)

Katherine



Naszyjniki, jeden za 5 drugi za 10 zł


 Kokardka za 3, blaszka za 4, jelonek za 5,30. 
Za obie paczki naklejanego eyelinera zapłaciłam ok. 5zł. 
Za wszystko dałam coś ok. 30zł. Jestem bardzo zadowolona! :)

Co Wam się najbardziej podoba?Recenzję którego produktu , mam zrobić jako pierwszą?




13 komentarzy:

  1. uwielbiam Katherine, ma genialną biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria jest świetna, a ja czekam na recenzję naklejek na powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naklejki są cudowne! Olejek arganowy też bo sama używam, ale strasznie śmierdzi. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba się skusze na własny krem :0 tylko kurde nie znam się na tych mazidłach, skąd bierzesz wiedzę na ich temat ?


    -----------------
    zapraszam do konkursu: http://www.qamille.blogspot.com/2013/03/swieczki-yankee-candle.html

    OdpowiedzUsuń
  5. pierścionek kokardka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za odwiedziny:) dodałam:) pozdrawiam!
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam, aż pokażesz naklejki eyelinera. :) A poza tym fajna biżuteria. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zrobienia zakupów na ZSK ale do dziś jeszcze tego nie uczyniłam:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No mi najbardziej podoba się jelonek, naszyjnik z listków i te naklejki eyelinera :)
    MOżesz mi napisać jak sie sprawowały? :) była bym bardzo wdzięczna ! i mogła byś pokazać efekt na swoim oku w jakiejś notce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger