niedziela, 18 marca 2012

Przegląd Instyle'a


Wczoraj kupiłam sobie moja ulubiona gazetkę, InStyle'a. Oto kilka zdjęć rzeczy, które szczególnie mnie zainteresowały.
 Świeczki Yankee Candle. Dużo o nich czytałam na blogach, chyba się skuszę na jedną z nich :)
 Śliczna paletka Diora. Widziałam ja w sklepie, opakowanie ma delikatną fakturę, cienie są jedwabiste. Wszystko jest fajnie, prócz wysokiej ceny. 
 Śmieszne plasterki w usta. Bardzo chciałabym kupić takie sobie. Są bardzo gustowne, ale niestety trochę drogie, jak na plastry.Urok plastrów jest powalający. 
Naszyjniki, bransolety, pierścionki w kształcie węży. Zawsze miałam do takich słabość. Najpiękniejszy jest ten pomarańczowy. Jednak cena powala, naszyjniki kosztuje 1mln. 150tys. 

1 komentarz:

  1. Podoba mi się tutaj :) zapraszam do obserwowania mnie, w tym tygodniu mini konkurs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger