czwartek, 29 marca 2012

Zakupy, Sephora, paczka :P

Witam was moje czytelniczki! Dziś opowiem wam o wczorajszych zakupach. Wczoraj byłam na zakupach w Warszawie, a konkretnie w Złotych. Uwielbiam to centrum handlowe, a tak przy okazji powiem wam że już niedługo powstanie tam sklep Victoria's Secret. Już nie mogę się doczekać, bo od zawsze chciałam wypróbować kosmetyki tej firmy. Wczoraj uległam pokusie i wymieniłam się lakierami w Sephorze, obsłużyła mnie bardzo miła ekspedientka. Wybrałam morski błękitno zielony odcień. Od czerwca na niego polowałam, ale nigdy jakoś pieniędzy nie miałam. 
Jako dodatek dostałam próbkę żelu do twarzy.
Dziś pomalowałam moją nowa emalią paznokcie, ale skórki są w opłakanym stanie i nie będę ich tu pokazywać. Od jutro wcieram balsam w moje skórki, obiecuję!
     Oczywiście w moim planie zakupowym nie mogło zabraknąć podziemi. Skusiłam się na cień sypki w kolorze soczystej mandarynki i podkład w jasnym kolorze z Editt. Lubie ta markę, bo jest tania i ma dobra jakość. Gdy dziś nałożyłam cień o 7.00 wytrzymał do 15.00!! A kosztował 1,50! Podkład był niewiele droższy, zaledwie 4 zł. Editt to jedyna marka która ma tak wiele jasnych odcieni w gamie kolorów. Nie wiem co myślą inne marki, chyba to że wszystkie kobiety są solarkami i noszą pomarańczowe podkłady albo są nie wiem jak bardzo śniade z natury. To Polska, a nie Afryka :(
Byłam tez wczoraj w The body Shop. Uwielbiam kobiety, które tam pracują, są bardzo uprzejme i znoszą moje marudzenie. Skorzystałam z mojego rabatu -20% od mojej przyjaciółki i zakupiłam odżywkę do włosów przetłuszczających się oraz żel pod prysznic Mango. Przydadzą mi się podczas mojego pobytu w szpitalu, bo on zbliża się już dużymi krokami. 

Dostałam też paczuszkę z Wizażu.


Niestety poczta dość agresywnie postąpiła z moja paczką i róż oraz cienie zostały pokruszone. W paczce było:
  1. Cień w kremie Maybelline zielony
  2. Cienie do powiek Lovely
  3. Róż marki 2000
  4. Zielone cienie Maybelline
  5. Korektor NYC
  6. Korektor Rimmel
  7. Korektor Natural Colection
  8. Pomadka Isana.
Bardzo podobają mi się te produkty i już zabieram się do testów. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger