niedziela, 4 marca 2012

Zakupy, wymianki, limitowanki :)

Hej, w piątek byłam na Targach Liceów i po ich skończeniu poszłam na zakupy. Na pasażu metra była Natura i weszłam z ciekawości(nigdy nie byłam). Sklep okazał się bardzo fajny, ale nic nie kupiłam, tylko wzięłam 2 ulotki Catrice i Essence. Bardzo podobała mi się limitka Catrice, ale za nic nie mogłam znaleźć różu w musie :(



Potem pochodziłam trochę po centrum handlowym ale kupiłam tylko torebke w New Yorker. Jest fantastyczna. Prrzecenili ją z 69.99 na 19.99. Byłam bardzo zadowolona kupujac ją.
Potem spotkałam się z pewna miła wizażanką na wymianę osobistą. Kobieta okazała się bardzio miła i wymiana wyszła znakomicie. Pokażę wam teraz rzeczy z wymiany :)





  1. Krem do rąk z H%M
  2. Masło do ciała H&M
  3. Szminka Aziza Rocks- piękny odcień czerwieni + brokat+świetne opakowanie
  4. Maska na noc Sampar
  5. Cienie Cote- fajne odcienie
  6. Balsam Laura Biagotti
  7. Cienie Sensique
  8. Pomadka Nivea sun protect- bardzo fajna
  9. Pianka do ciała- aww, najlepszy uprzyjemniacz kąpieli i prysznica. Lekka, pachnąca bita śmietana. Mniam!
  10. Próbka cieni Sephora
  11. Próbka perfum Red dress
  12. Kosmetyczka Sephora
  13. Podkład Max Factor(zdjęcie niżej)
  14. Lusterko(zdjęcie niżej)
  15. Kredka Basic
  16. Kredka Miss Sporty
Jeszcze kilka rzeczy, ale nie kosmetycznych :)
 Bita śmietana do kąpieli, cudeńko!

Pokażę jeszcze zdjęcie kosmetyków z poprzedniej wymianki, gdyż wtedy aparat był nie naładowany i nie mogłam zrobić fotek.

1. Rzęsy
2. Rozświetlacz Essence
3. Top coat do cieni Essence
i jeszcze 2 kredeczki z wymianki osobistej, zawieruszone wcześniej, ale znalezione i wstawione na fotkę :)


Po zakupach(niezwykle małych) poszłam do mojego ulubionego stoiska z tanimi gazetkami i upolowałam WŁOSKIEGO VOGUE! Do tego za 5zł. Za tą cenę nawet ten vogue nie kosztuje we Włoszech, a co dopiero w Polsce. Co prawda nie umiem włoskiego, ale tam prawie same sesje zdjęciowe i reklamy więc nic takiego nie stracę :) W Empiku obcojęzyczne gazet kosztują fortunę(20-50zł) a tu taka niespodzianka. Kupiłam jeszcze lutowego Cosmopolitana, moją ukochaną gazetkę :)

2 komentarze:

  1. zazdroszczę rozświetlacza Essence z wymiany! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bita śmietana do kąpieli ? o jojj :)!
    peeling jest z Bieledny z serii FitnessLine i jest to peeling cukrowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger