wtorek, 13 marca 2012

Zakupy, gratisy i świetny film

Hej, nbyłam dziś z klasą na bardzo fajnym filmie i przy okazji w centrum handlowym. Oczywiście mimio niskich funduszy, kupiłam coś. Wybór padła na produkty Essence. Na początku oglądania kosmetyków w Douglas w oko padły mi lakiery Essence. Szczerze, to nigdy jakoś do nich mnie nie ciągnęło, bo miałam wysyp lakierów z Golden Rose i Eveline, ale kiedy powymieniałam się na Wizażu chęc na lakiery niebezpiecznie wzrosła i do koszyka trafił lakier o kolorze soczystej pomarańczy. Podobno ten kolor to hit wiosny, więc już dziś machnełam pazurki nowym lakierem. Emalia nie kosztowała mnie dużo, zaledwie 5,49. Potem poszłam do Sephory, gdzie poprosiłam o małą próbeczkę podkładu rozświetlającego. O dziwo, dostałam go :) 
Potem w akcie nagłej desperacji poleciałam znowu do Douglasa, gdyż naszła mnie ochota na zestaw do brwi Essence. Zestawik jest bardzo ładny, na razie oceniam na plus. 
Film na którym byłam z klasa był bardzo poruszający. Był o tematach tabu takich jak praca gangów, przemoc w szkołach, narkotyki. Film ogromnie mi się podobał ze względu na realistycznośc i finał bez happy endu.
Film nosił nazwę "Twardziel"

 Moje dzisiejsze zakupy + próbka perfum, która dostałam przy kasie w Douglas.
Kremik kupiony na ostatnich zakupach w Rossmanie.


 
http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&biw=1280&bih=683&tbm=isch&tbnid=rBFJ-E1sIlWL0M:&imgrefurl=http://www.kino.krakow.pl/film/4644.html&docid=HxHFysnVvTqvNM&imgurl=http://www.kino.krakow.pl/images/dbimages/fi_4644_0_knallhart.jpg&w=534&h=755&ei=j5hfT-TgPIzDtAaO_vy7CQ&zoom=1&iact=rc&dur=882&sig=114343484787620869239&page=1&tbnh=143&tbnw=101&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:15,s:0&tx=64&ty=69)
David Kross
+ główny bohater filmu(całkiem ok:))))
http://s391.photobucket.com/albums/oo357/ebcullen/?action=view&current=untitled.jpg&sort=ascending
Oglądałyście kiedyś ten film??

1 komentarz:

  1. tego zestawu do brwi nigdzie nie moge dostac a szkoda slyszalam o nim same pozytywne recenzje..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger