piątek, 9 marca 2012

TAG: 30 pytań

Hej, postanowiłam dołączyć się do tagu 30 pytań, który został odświeżony przez blogerkę z blogu:http://cudmiodimalinka.blogspot.com. Pytania Tagu tak mi się spodobały, więc sama postanowiłam na nie odpowiedzieć. A tak nie na temat to byłam dziś w Rossmanie i kupiłam krem ujędrniający wiśniowy z Evitty(w promocji:4,99) oraz w aptece kupiłam krem oliwkowy z Ziaji za ok.5zł. Wzięłam też nowy egzemplarz "Skarbu Natury" z Rossmana.
Zapraszam do czytania:)






Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował. 
2. Odpowiedz na 30 pytań kosmetycznych.
3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom (zamieść ich nicki i linki do ich blogów).
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie otagowane. 
5. Po udzieleniu odpowiedzi na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię otagowała, na przykład pod jej najnowszą notką.

Pytania: 

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz? 
Kilka razy dziennie woda a raz dziennie żelem. 
2. Jaki masz typ cery? 
Cera mieszana. Choć czasem mam różne uczulenia.
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy? 
Żel do twarzy z Biedronki, tani a dobry
4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Oczywiście, uwielbiam miłą gładkość po użyciu.
5. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Under 20, nawilżająco-matującego.6. Używasz kremu pod oczy? 
Tak.
7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie? 
Tak, na nosie. Ale tylko po opalaniu.8. Jakiego podkładu używasz? 
Miyo albo Miss Sporty9. Jakiego korektora używasz? 
Miyo10. W jakiej tonacji jest Twoja cera? 
Myślę że w ciepłej.11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach? 
Posiadam je, ale nie mam kleju. Są odlotowe.12. Jakiej maskary używasz? 
One by One Maybelline albo Falsies Lashes13. Czego używasz do aplikowania makijażu? 
Pędzelki, palce i gąbeczki14. Używasz bazy pod makijaż? 
Nie, nie mam zwyczaju, ale zamierzam sobie sprawić15. Używasz bazy pod cienie? 
Tak, własnoręcznie zrobioną.16. Ulubiony kolor cienia do powiek? 
Beżowy, niebieski, fioletowe, perłowe, szare, itd. Lubię prawie wszystkie.17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie? 
Nie wiem. Uwielbiam obydwoje tak samo18. Ulubiona szminka? 
wszystkie Essence i Aziza Rocks.19. Ulubiony błyszczyk? 
Nie znoszę i nie noszę.
20. Ulubiony róż? 
Jakieś taniutkie(Ruby Rose albo Magic Visage) albo zrobione samemu(cień+krem) 
21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu? (Allegro, eBay, sklepy internetowe). 
Nie.
22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach? 
Tak, ale to paskudne przyzwyczajenie.23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? 
Nadmiar wszystkiego, za ciemny podkład oraz krzywa kreska nad okiem.24. Lubisz kolorowe makijaże? 
Kocham wręcz25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było? 
Puder, bo się świecę jak latarnia uliczna :)26. Wychodzisz z domu bez makijażu? 
Raczej nie.27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu? 
Tak28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u? 
Jasne :)29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza? 
Mam wiele ulubionych firm, nie umiem wybrać najlepszej.30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż? 
Nigdy

Taguje każdą dziewczynę, która nie została jeszcze otagowana :)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger