sobota, 31 marca 2012

Kosmetyczka idealna: Stopy

Hej, dziś kolejny odcinek kosmetyczki idealnej. Ostatnio coś się zapomniałam z kolejnymi odcinkami i jakoś tak przez długi czas go nie było. Przed nami 3 ostatnie części:
- stopy
- włosy
- ciało
Dziś pokaże wam odcinek o stopach. Tekst będzie krótki gdyż pominę lakiery, odżywki, itd do paznokci, które już były w poście "dłonie i paznokcie" Zaczynamy!

 Stopy

1. Krem do stóp - to podstawowy kosmetyk do stóp, bez niego możemy zapomnieć o pięknych stópkach. Kremy są różne, wybieramy je według własnych referencji. Ja uważam że nie potrzeba kupować bardzo drogich kosmetyków do stóp. Kremujemy stopy zawsze po kąpieli(ja zwykle o tym zapominam...). Najlepiej gdy krem zawiera sporo mocznika.  

2. Peeling do stóp- peeling nie musi być specjalistyczny, wystarczy taki do ciała, albo własnej roboty. Polecam szorowanie stóp raz na tydzień, daje to dobre efekty.Wiem, bo sama próbowałam.
 
3. Pumeks- właściwie to nie jest typowy kosmetyk, ale postanowiłam że znajdzie się w tym odcinku, ponieważ jest bardzo ważny w pielęgnacji stópek. Pumeks można kupić za grosze w każdym kosmetycznym sklepie. Uważam że ścieranie tym cudem jest zbawienne dla stóp. Pumeksem można śmiało zastąpić peeling, ale ja myślę że razem mogą czynić wielkie rzeczy! 

4. Dezodorant do stóp- bardzo ważny jeżeli twoje nogi się pocą. Nakładamy go na umyte nogi, przed włożeniem butów. Są różne dezodoranty, o różnych zapachach, ja jednak polecam deo w kremie z BeBeauty.
scholl_fuss_control_deo_antiperspirant_1.jpg

5. Sól do stóp - całkiem fajnie posiadać taką w swojej kolekcji. Ma często działanie antyseptyczne i anty-potowe. Bardzo lubię sole do stóp, gdyż w dużej mierze dobrze odświeżają i  wygładzają stópki.



Myślę że to wystarczy,  uważam że maseczki na stopy to zbędny wydatek ale jak kto uważa.

3 komentarze:

  1. mam krem do stóp od neutrogeny, bardzo go lubię :) ja w swojej pielęgnacji ograniczam się tylko do peelingu i kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info:) w takim razie będzie 8-ego:) umknęła mi notka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz ja teraz dopiero ogarnęłam...tydzień czerwony jest do 8-ego od dziś:)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger