niedziela, 4 grudnia 2016

Blogmas#1: Moje propozycje prezentów świątecznych dla Niej i dla Niego

Hej kochane :* Witam Was w grudniu i cały czas nie dowierzam, że to już koniec roku ! A dopiero co co była Wielkanoc, wakacje ;)

Ostatnio zaniedbałam Was na Instagramie, ale powodem były aż 3 zjazdy w szkole pod rząd (+egzaminy, bo koniec semestru się zbliża) + praca od poniedziałku do piątku i dom do ogarnięcia. Posty mi się udawało wrzucać, dziękuję za wszystkie komentarze, nie mogłam na wszystkie odpowiedzieć, ale za każdy jestem bardzo wdzięczna. Cóż, na szczęście przyszły weekend mam wolny i mam nadzieję, że w tym tygodniu będzie spokojniej.

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym postem "Blogmasowym", czyli propozycjami prezentów na Święta i mikołajki. Sama zawsze mam problem z dopasowaniem prezentów i pokażę Wam moje typy prezentowe :)


DLA NIEJ 

1. Karta prezentowa

Znalezione obrazy dla zapytania karta prezentowa

Jeżeli chcemy obdarować osobę, niekoniecznie wiedząc co by chciała/albo uważamy, że wszystko ma, najprostszym rozwiązaniem będzie karta prezentowa. Wtedy obdarowana sama pójdzie do sklepu i kupi to, co jej będzie aktualnie potrzebne. Jest wiele sklepów, które oferują w swoim asortymencie właśnie takie karty, m.in H&M, Douglas, Ikea. Także dla każdego coś ciekawego :)

2. Karnet na masaż/zabieg u kosmetyczki

Podobny obraz

Jak dla mnie taki prezent jest ciekawy dla bliskiej osoby, która zawsze uważa, że takie coś to strata pieniędzy. Myślę, że o otrzymaniu karnetu, chętnie wybierze się na taki masaż bądź np. manikiur. 
Ceny są  bardzo różne, od 50-60zł do kilkuset nawet:) Każdy znajdzie coś dla siebie. 

3. Zestaw kosmetyków





Zestawy kosmetyków znajdziemy teraz wszędzie, w różnych cenach i od różnych firm. 
Ja polecę Wam zestawy od firmy Unilever, czyli zestaw Vaseline i Dove. Są to mega fajne kosmetyki, obdarowana na pewno się nie zawiedzie.
Ceny to ok. 25-35zł za zestaw.

4. Biżuteria

Znalezione obrazy dla zapytania lilou

Ciekawym i na pewno sentymentalnym prezentem na Święta jest łańcuszek/bransoletka z grawerem ważnym dla drugiej osoby. Może być to data urodzenia, ślubu, ważnej rocznicy,itd. Najlepiej o jak najbardziej klasycznym designie, dzięki czemu będzie można nosić ją codziennie. 
Na zdjęciu bransoletka od Lilou :)


DLA NIEGO

1. Gra na PS4/PC/inną platformę

Znalezione obrazy dla zapytania gry ps4

Większość facetów ucieszy się, gdy pod choinką zobaczą nową, dopiero co wydaną grę. Platformę wybieramy zgodnie z preferencjami obdarowywanego. Najlepiej przed kupnem delikatnie zapytać o gry jakie posiada, wtedy będziemy wiedzieć jaki typ gier lubi, co już kupił. Jeżeli przy okazji napomknie o tym, co chciałby dostać, mamy myślenie z głowy :)

2. Zestaw kosmetyków



Tak samo jak dla kobiety, możemy kupić zestaw kosmetyków. Są bardzo fajne i ciekawe zestawy w rewelacyjnie niskich cenach, ale i dobre jakościowo. Na zdjeciu akurat zestaw od Axe :)

3. T-shirt z fajnym nadrukiem 
Znalezione obrazy dla zapytania t-shirt męski hm

T-shirty to bardzo udany podarek, jeżeli znamy rozmiar mężczyzny, któremu chcemy dać taki prezent. Chyba nikt z nas nie chciałby dostać za małego ubrania(za duże to jeszcze, jeszcze) :(
Myślę, że w wielu sieciówkach będzie można dostać ciekawe propozycje w niskich cenach, sama widziałam fajne po 40-50zł. Ten wyżej jest z H&M :)





4 komentarze:

  1. bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. karnet do kosmetyczki to fajna propozycja ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje! :) Ja w tym tygodniu ruszę ze swoją listą. Póki co zamówiłam fotoksięgę dla narzeczonego i pięknie ją zapakowałam. Taką bransoletkę, tylko z aniołkiem, kupiłam w ubiegłym roku siostrze :) Zawsze największy problem mam z prezentem dla taty i brata, ale mam nadzieję,że uda mi się w tym roku wymyślić coś dobrego. Pozdrawiam Cię serdecznie i chętnie zaproponuję wzajemną obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger