poniedziałek, 5 grudnia 2016

Zestaw mineralny od Earthnicity +jak ja nakładam kosmetyki mineralne

Hej kochane :) Już dawno miałam dodać ten post, ale wiecznie zapominałam, że muszę go napisać c; 

Kosmetyków mineralnych używałam latem, kiedy były największe upały i inne podkłady dosłownie spływały mi z twarzy. Zestaw dostałam od firmy Earthnicity, recenzowałam już poszczególne kosmetyki :) Pędzelek jest dołączony do zestawu. 

Tak wygląda zestaw:



Razem z zestawem dostajemy kilka ulotek m.in jakie kosmetyki mineralne możemy kupić i jak mamy je nakładać. Według mnie są bardzo pomocne, szczególnie na kilka pierwszych razy :)

Jeżeli chodzi o nakładanie to ja robiłam to w ten sposób

1. Spryskiwałam buzię hydrolatem różanym bądź wodą z lawendą.
2. Na lekko zwilżoną buzię nakładałam mineralny podkład, kolistymi ruchami, lekko wcierając kosmetyk w skórę. Na pędzel nabierałam małą ilość produktu, ostukiwałam pędzel o wieczko.
3. Po nałożeniu czekałam chwilę i mniejszym pędzelkiem nakładam korektor, równie oszczędnie, żeby skórki nie były podkreślone. Po nałożeniu lekko wklepuję palcem, żeby kolor stopił się z podkładem.
4. Wszystko omiatam dużym pędzlem z pudrem

I taki makijaż trzymał mi się ok. 8-9h bez poprawek :)









3 komentarze:

  1. nigdy nie mialam tych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki , ale bardzo lubię kosmetyki mineralne.Muszę się bliżej przyjżeć jaki mają asortyment , może mały prezencik na święta ?:)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger