wtorek, 13 grudnia 2016

Nourishing care&oil -> pachnące trio od Dove

Hej kochane :) Dzisiaj mam dla Was recenzję zestawu z Dove z serii "Nourishing care&oil" ;)



Olejek pod prysznic


Moja Opinia:
Olejek jest w przezroczystej butelce z napisem. Ma zamknięcie typu "klik" i niestety to jego minus, bo produktu wylatuje zdecydowanie za dużo. Konsystencja olejku jest lepka i dość ciężka, ale dobrze rozsmarowuje się na ciele. Olejku używam po żelu, żeby lekko nawilżyć skórę. Nawet po spłukaniu czuć, że działa, bo skóra nie jest wysuszona po kąpieli, a lekko nawilżona i nie ściągnięta. Olejek, jak zresztą pozostałe kosmetyki z tej serii, ma piękny zapach. Niestety szybko ulatnia się ze skóry. 
Jak dla mnie olejek to fajna alternatywa dla balsamu, kiedy bardzo się spieszymy i nie mamy czasu na nałożenie czegoś nawilżającego. 

Żel pod prysznic 


Moja Opinia:
Żel jest w klasycznym opakowaniu, Jakie mają wszystkie kosmetyki tego typu tej firmy. Dla mnie jest bardzo wygodne, tylko gdy już jest końcówka, to ciężko ją wydostać z opakowania. Żel jest raczej kremem, który robi mało piany :( ale myje dobrze, odświeża i nie podrażnia mojej delikatnej skóry. Nie powiedziałabym, że nawilża, ale w duecie z olejkiem zostawia skórę nieściągniętą i delikatną, nie wiem jak bez, bo osobno ich nie używam. Zapach jest nieziemski, chyba najlepszy ze wszystkich kosmetyków Dove, które używałam do teraz. 

Mydło


Moja Opinia:
Mydełko jest w kształcie elipsy, ma akurat taki rozmiar, że bez problemu mieści mi się w dłoni i nie wypada podczas mycia. Robi delikatną piankę, domywa podkład, tusz i inne kosmetyki kolorowe z dłoni, nie trzeba długo szorować :) Jest delikatne, moje AZSowe zmiany nie pieką ani nie szczypią kiedy używam tego mydełka. Nawet lekko łagodzi zmiany, nie zostawiając ściągniętej skóry. 
Jak dla mnie produkt fajny, bo baardzo wydajny, ładnie pachnący i myje porządnie, nie zostawiając nawet małej ilości brudu. Używałam go tylko do rąk. 

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki Dove , ale tej serii jeszcze nie miałam przyjemności używać:*
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam tę serię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowiek nie wie, kiedy i gdzie dowie się zawsze coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger