niedziela, 18 grudnia 2016

Moje jesienne stylizacje na co dzień | cz. 4

Hej kochane :) Kolejna odsłona posta z moimi zwykłymi stylizacjami. Bardzo lubię pokazywać moje codzienne stroje dnia, może nie są jakieś "wow", ale to jest właśnie mój styl :) Pracuję biurowo, po pracy robię wiele rzeczy i moje ciuszki mają być nie tylko modne, ale i bardzo wygodne! :)


Koszula - Gina Tricot, SH
Kardigan - Yoins
Spodnie - Topshop, Sh


Kurtka, rękawiczki - Pepco
Szalik, czapka - SH
Torba - Mizensa


Bluzka - SH
Spodnie - Zara, SH
Bransoletki -Delicante


Bluzka - H&M
Bransoletki - Delicante
Spodnie - Gina Tricot, SH


Marynarka - H&M
Koszula - Primark, SH
Spodnie - Zara, Swap
Naszyjnik - Banggod


Koszula - Swap
Sweter - SH
Spodnie - H&M
Buty - Deezee

8 komentarzy:

  1. bardzo ładne stylizacje, szczególnie ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też stawiam przde wszystkim na wygodne i zimą jeszcze żeby było mi ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta bluzeczka z odkrytymi ramionami jest świetna<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o samą stylizację to uważam, ze jest ona świetna. Ja również bardzo chętnie noszę do moich stylizacji różnego rodzaju nakrycia głowy. Bardzo fajne mają w sklepie https://hatfactory.pl/ i ja właśnie najczęściej je tam zamawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger