sobota, 31 grudnia 2016

Moje postanowienia na 2017 + życzenia noworoczne dla Was :)

Hej :) Dzisiaj ostatni dzień w roku, czyli Sylwester :)  Rok mi zleciał bardzo szybko, 2017 pewnie jeszcze szybciej bo zaczną się przygotowania do ślubu. Postanowiłam, że wezmę się za bloga, bo 2016 nie owocował w wiele postów i z tego powodu mi niesamowicie głupio. Rozleniwiłam się strasznie i bardzo nie chcę, żeby w 2017 się to powtórzyło. Także szykuje wiele nowych postów, oczywiście kosmetyczno/modowych. Mam nadzieję, że będziecie mnie stale odwiedzać :D
W 2017 roku 6 rocznica bloga i leci 7 roczek blogowania, kiedy to minęło :D


Jeżeli chodzi o moje postanowienia noworoczne, to będzie ich w tym roku bardzo mało, ale mam nadzieję, że wszystkie spełnię.

1. Minimalizm

Chcę się pozbyć wielu nieużywanych ciuchów, rzeczy, zapasów jedzenia(niestety straszny ze mnie chomik) i zacząć nowy rok bez zbędnego balastu.

2. Zdrowe odżywianie

Skończę z chipsami zamiast kolacji, żelek zamiast obiadu i zapijaniem tego hektolitrami kawy słodzonej "białą śmiercią". W 2017 chciałabym wypróbować wiele zdrowych przepisów i w końcu odrzucić wszelkie fast food'owe żarcie, które więcej szkód robi niż pożytku. Chcę zadbać o zdrowie, które w końcu jest najważniejsze.

3. Czytać więcej książek

Jak w tytule, chciałabym przynajmniej te 100 książek przeczytać, bo ostatnio się bardzo zaniedbałam pod tym względem. Może macie jakieś fajne tytuły, które mi polecicie?

4. Mieć więcej cierpliwości i zrozumienia dla innych

Niestety jestem w gorącej wodzie kąpana, często się denerwuję i awanturuję, zwykle niepotrzebnie. Chciałabym w tym roku się wyciszyć i nie dać się emocjom, bo to tylko szkodzi relacjom z ludźmi, których uwielbiam.

5. Inne 
Z takich konkretnych rzeczy do zrobienia to mam w planach:
- wyrwanie dwóch ósemek (dwie już za mną, jedna wyrwana 4 dni temu)
- zdać egzamin na technika
- pojechać na wakacje nad morze
- pojechać do Londynu (bilety już mam)



A Wam życzę przede wszystkim zdrowia i miłości. Żebyście były szczęśliwe w domu i w pracy. Życzę Wam fantastycznego i niezapomnianego roku 2017 :)


Znalezione obrazy dla zapytania życzenia noworoczne


3 komentarze:

  1. W takim razie życzę Ci udanego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żebyś wytrwała w postanowieniach ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ten czas szybko leci... Życzę Ci spełnienia marzeń w 2017r! Mam nadzieję, że to będzie udany rok pełen wielu nowych doświadczeń. Liczę na jeszcze więcej postów! Pozdrawiam ;)

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger