środa, 7 grudnia 2016

NOWOŚCI :Lumpeksy&kosmetyki

Hej kochane :) Dzisiaj mam dla Was post z nowościami, jakie się ostatnio u mnie znalazły. Trochę kosmetyków, trochę ciuszków z lumpeksów, a nawet para butów :D

W Rossmannie skusiłam się na sól do kąpieli z Isany oraz Kneipp. To moje pierwsze spotkanie z tą druga marką i jak na razie moje wrażenia są pozytywne. Oprócz tego skusiłam się na BB cream z Rimmel'a, kosztował ok. 6zł (był w Cenie na Do widzenia). 
W aptece zaopatrzyłam się w odżywkę keratynową z Gal (używam do skórek) i żelu pod oczy z Flosleku.  


Do testów dostałam HairJazz, jestem w trakcie używania i niedługo pojawi się recenzja.  


Z Pantofelek24 zamówiłam trampki na wiosnę, kosztowały 25zł.



Lumpeksy


Burgundowa bluzka z długim rękawem, 2zł

Biała, koronkowa tunika ze ściągaczem Tally Weijl, 4zł

Czarna koronkowa bluzka H&M, 2zł

Biała koszula Ralph Lauren, 4zł

Burgundowa bluza z Primark, 4zł

Szara bluza z różowym napisem, Gina Tricot, 4zł

Kardigan różowy, Gina Tricot, 2zł

Kardigan w panterkę H&M, 2zł

Spodnie po 2zł/szt

Butelkowy zielony sweter H&M, 2zł

Skórzana spódniczka Gina Tricot, 2zł ; Spódniczka khaki z suwakiem New yorker 4zł

Asymetryczna koszula H&M, 2zł

Dresowa ramoneska La redoute, 2zł

6 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger