poniedziałek, 26 grudnia 2016

Moje lakiery hybrydowe z Aliexpress

Hej kochane :* Trochę mnie tu nie było, ale miałam wyjątkowo zabiegany tydzień i nie miałam czasu na pisanie postów. Jutro wyrywam kolejną ósemkę, odrobinę się stresuję, ale będzie dobrze :)

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi lakierami hybrydowymi, które kupiłam na Aliexpress. Hybrydy robię sobie od około roku, ale z przerwą między lutym a czerwcem. We wrześniu odkryłam Aliexpress i przepadłam :D Zamówiłam wiele rzeczy, w tym oczywiście lakiery hybrydowe, które Wam teraz pokażę. 

Na początku idą "I'm gel polish", które kupiłam po ok. 3zł za sztukę. Zamówiłam kolor szary, ciemny turkus i lekko brudny różowy. Jeszcze ich nie używałam, ale na wzorniku ładnie kryją już po jednej warstwie. 



Kolejne kolory są z QHC, 16 to typowy głęboki granat a 9 to różowawy fiolet, który kupiłam pod naklejki z ostatniego zdjęcia. Zapłaciłam 8zł za dwie sztuki.


Z Monasi skusiłam się na klasyczną biel, która kryje fantastycznie, bo akurat mam ją na paznokciach oraz na piękną brokatową zieleń, która znajdzie zastosowanie w manikiurze sylwestrowym. Za każdy dałam ok. 5zł, ale przyszły szybko i na pewno domówię sobie inne kolory.



Następnym lakierem jest różowo brokatowy FairyGlo za ok. 5zł. Miałam go na paznokciach ok.  tygodni i trzymałby się dalej, ale zdjęłam go ze względu na odrost. Jest naprawdę piękny, strojny, cudnie błyszczy. Wygląda perfekcyjnie po jednej warstwie, jedyny minus to zapach i wysyłka(szedł prawie 2 miesiące).


Beżowy lakier z Lauryn Magic przywędrował do mnie niedawno, ale już zdobył moje serce. Miał być bardziej ciepły, ale jest szarawy. Na szczęście nie przeszkadza mi to. Zapłaciłam za niego 4zł. 
Ma śliczny kolor, ale jest baardzo gęsty i ciężko nakłada się go na paznokieć. 


I na samym końcu lakiery z "ibcccndc"(szalona nazwa :D), które zamówiłam specjalnie do manikiuru świątecznego. Są rewelacyjne, kryją po dwóch cienkich warstwach, kolory są mocne i nasycone, trzymają się ok. 3 tygodni.


I na końcu słodkie naklejki za 35 groszy :)

7 komentarzy:

  1. podobaja mi się niektóre kolorki, tych lakierów nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy bym się odważyła... póki co stosuję żele bo hybrydy nie okazały się aż tak trawle jak tego potrzebuje z racji braku czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszelkiego rodzaju z brokatem ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne odcienie !
    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy rekin biznesu z Ciebie :D Tyle super kolorków za tak niewielkie pieniążki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger