sobota, 10 grudnia 2016

Recenzja --->Isana, kremowo-olejowy peeling pod prysznic z olejem migdałowym i perełkami

Hej kochane :) Dzisiaj mam dla Was recenzję peelingu z Isany o zapachu migdałowym. 
Taki kosmetyk to rzecz obowiązkowa w mojej łazience, peelingów używam 2 razy w tygodniu, w tym także tego zrecenzowanego poniżej. 

Isana, kremowo-olejowy peeling pod prysznic z olejem migdałowym i perełkami


Peeling można kupić w Rossmannie za 6,99 za 200ml. 

Moja Opinia:
Peeling jest w dużej, miękkiej plastikowej tubie z kolorowymi napisami. Ma zamknięcie typu "klik". Według mnie to bardzo wygodne rozwiązanie, choć przy aplikacji produktu wylewa się ciut za dużo.
Peelingu używam dwa razy w tygodniu przy wieczornej kąpieli. Jest drobnoziarnisty i wg mnie nie nadaje się do wybitnie grubej skóry. moa jest dosyć wrażliwa, ale po zastosowaniu kosmetyku nic się nie dzieje złego. Peeling ma piękny zapach, słodki i migdałowy i co najważniejsze zostaje na skórze. 
Skóra po zastosowaniu jest miękka i delikatna. Peeling nie podrażnia skóry, nie powoduje uczulenia. 
Ma żelową konsystencję i dobre rozsmarowuje się na skórze, niestety potrzeba go sporo do jednego zabiegu, więc wydajność nie jest jego mocną stroną. 
Jak dla mnie bardzo fajny produkt w okazyjnej cenie. 




3 komentarze:

  1. Nie używałam jeszcze kremu z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie miałam pojęcia że isana ma w swoim asortymencie peelingi ,uwielbiamich produkty więc powyższy zprzyjemnością wypróbuję !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger