piątek, 9 grudnia 2016

Biedronkowa pielęgnacja: Balsam pod prysznic BeBeauty

Hej kochane :) Dzisiaj mam dla Was recenzję balsamu pod prysznic z olejem arganowym. Kosmetyk kupiłam w Biedronce w cenie ok. 10zł. Jest to chyba 4 kosmetyk z tego rodzaju, który przetestowałam. Dlaczego lubię balsamy pod prysznic? Ze względu na brak czekania na wchłonięcie, bo jestem niecierpliwą osobą :)

Balsam do ciała pod prysznic z olejkiem arganowym BeBeauty  


Moja Opinia:
Balsam dostajemy w dużej butelce z miękkiego plastiku. Naklejki są tandetne, ale plusem jest to, że nie odklejają się. Zapach ma balsamowy, typowo kremowy, generalnie nie drażni nosa. Konsystencja typowego, zwykłego balsamu. Używam go prawie ok 2-3 razy w tygodniu,  kiedy nie potrzebuję dużego nawilżenia. Balsam rzeczywiście nawilża, tak jak lekki, zwykły kremik. Moja skóra jest jednak bardzo sucha i często jej nie wystarcza sam produkt od BeBeauty i wtedy muszę go zamienić na coś bardziej treściwszego, np. na balsam Palmers. Mimo to uwielbiam go za wygodę stosowania - nakładam po minucie spłukuję i gotowe! :) Nie muszę czekać aż się wchłonie, bać się, że ubrudzi ubrania albo pościel. Skóra po jego zastosowaniu jest miękka i nawilżona, nie ma uczucia "ściągnięcia".  Polecam :)


4 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam, ze biedronka tez ma takie balsamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam tych żeli ale czeka już u mnie litrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego balsamu, ale chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy balsam, takie 2 w 1:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger