poniedziałek, 2 maja 2016

Mój OOTD na Majówkę :*

Hej kochane! :) Dzisiaj wstawię zdjęcia stylizacji z mojego wyjazdu na łono natury. Tegoroczna majówka zleciała mi błyskawicznie, jutro do pracy(mimo, że 3 maj niestety) i czekam do Bożego Ciała na kolejne dłuższe wolne. Chcę aby miesiąc maj był miesiącem systematycznych, codziennych postów. Mam nadzieję,że będą pojawiać się nawet częściej :)

Moja stylizacja jest bardzo luźna, weekendowa. Ot, zwykła :) Chętnie wybrałabym się w niej do pracy albo na zakupy z przyjaciółką :)

















Bluzka - Primark
Sweterek - Vero Moda, Sh
Spodnie - Bershka
Kurtka - H&M, Sh
Komin- Sh
Buty- Pantofelek24
Naszyjnik- Banggod
Bransoletki - Bijou Brigitte, Otien




12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne bransoletki! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie ;)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Primark, uwielbiam:) Bluzka bardzo mi się podoba:) no niestety wszystko co dobre szybko się kończy, ale już niedługo kolejny długi weekend:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kolia i bransoletka meega ! ;)
    Zapraszam również do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładną masz bluzkę i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger