niedziela, 15 maja 2016

Balsam do ciała z olejkiem i masłem macadamia od Livioon :*

Hej kochane :* Dzisiaj mam wreszcie wolną, leniwą niedzielę. Już bardzo dawno tak nie było, zwykle szłam do szkoły, albo gdzieś jechałam. W tą niedzielę mogę w końcu napisać zaległe posty, pouczyć się trochę, posprzątać i zrobić coś dla siebie :)

Dlatego też pojawią się dziś dwa posty, jeden teraz, drugi wieczorkiem. 

Proszę Was o głosowanie w ankiecie na pasku bocznym, dzięki temu będę wiedzieć jakie chcecie posty :) 


Balsam do ciała z olejkiem i masłem macadamia, perfumowany Livioon
Nr. 3



Moja  Opinia:

Balsam dostałam razem z żelem pod prysznic i perfumami o tej samej nucie zapachowej. Kosmetyk jest w białej, eleganckiej tubce o zawartości 200 ml. Balsam stosuję zawsze po umyciu się wieczorem, jednak w tym przypadku smaruję się nim rano albo po południu. Dlaczego? a nuż dlatego, że zapach ma taki intensywny, że nie mogę zasnąć :) Kremik ma piękny zapach, ale jest mocny i nie wietrzeje od razu, szczególnie potęgowany zapachem perfum i żelu pod prysznic. Konsystencja kosmetyku jest kremowa, niezbyt gęsta, dobrze się rozsmarowuje. Wchłania się dosyć długo, ale przynajmniej nie pozostawia filmu :) Co zauważyłam po częstym nakładaniu balsamu? Skóra rzeczywiście była nawilżona, poznikały suche skórki, a uczucie ściągniętej skóry zminimalizowane do niemal zera. Mimo, że kosmetyk jest perfumowany, nie uczulił mnie ani nie podrażnił mnie :)
Kolejny minus, obok mega intensywnego zapachu to dostępność :/  Balsam możemy kupić osobno w cenie ok .30zł, lub w zestawie z perfumami i żelem pod prysznic :)
Więcej <TUTAJ>






Dziękuję firmie Livioon za podarowanie mi kosmetyku do testów :*


http://livioon.com/







3 komentarze:

  1. Kompletnie nie słyszałam o tej marce , ale chyba czas to zmienić , właśnie moje balsamy są na wykończeniu , więc chętnie wypróbuję;*
    Cena również bardzo przyzwoita jak na tak dobry produkt.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa zapachu tego balsamu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger