niedziela, 8 maja 2016

Szampon nawilżający Kozie Mleko Vellie od V.Laboratories- bubel czy hit?

Hej kochane ;* Dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu z Vellie, który dostałam od firmy V.Laboratories. Powiem od razu, od dawna już nie pisałam negatywnej recenzji, ale niestety dobra passa się skończyła... Zapraszam na recenzję :)


Szampon nawilżający Kozie Mleko Vellie

 
Moja Opinia:
Szampon jest w miękkiej, estetycznej tubce i zamknięciem typu "klik". Bardzo dobrze się go aplikuje, ma niezbyt gęstą konsystencję, ale wydajność jest w porządku. Pachnie pięknie, rozprowadza i zmywa się perfekcyjnie. Wszystko by było w najlepszym porządku, gdyby nie to, że włosy już na drugi dzień( a myję zawsze wieczorem) są oklapnięte i obciążone. Mamy wrażenie okropnych, ciężkich i przetłuszczonych włosów. Byłam zaskoczona, ponieważ to szampon do włosów suchych, a ja akurat takie posiadam! Próbowałam go rozcieńczać, nakładać z innym szamponem, stosować mniej, ale nic, ale to nic nie pomaga. Włosy wyglądają jak niemyte przez tydzień, przyklejone do głowy, wyglądają bardzo nieestetycznie. Nie błyszczą zdrowym blaskiem  A szkoda, bo nie plątał włosów i myślałam, że się sprawdzi. Na szczęście odżywka broni honoru tego duetu i sprawdza się znakomicie :) O niej już jutro, także bądźcie czujne :) 





Dziękuję firmie V. Laboratories za podarowanie mi kosmetyku do testów :*

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger