wtorek, 10 maja 2016

Testuję z V.Laboratories: Odżywka nawilżająca "Kozie Mleko" Vellie

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję odżywki, zdecydowanie lepszej połowy z duetu do pielęgnacji włosów Kozie Mleko Vellie. Szampon okazał się niewypałem, odżywka wręcz przeciwnie. Oba produkty dostałam od firmy V.Laboratories.


Nawilżająca odżywka do włosów "Kozie Mleko" Vellie


Moja Opinia:
Odżywka jest w miękkiej i praktycznej tubce. Ma zamknięcie typu klik, które ułatwia aplikację, Konsystencja jest treściwa, gęsta, odżywka dobrze rozprowadza się na włosach i nie spływa. Zostawiam ją na mokrych włosach ok. 5-7 minut. Potem zmywam letnią wodą. Lekki, mleczy zapach bardzo szybko się ulatnia. Odżywka świetnie nawilża włosy. Pasma są po niej gładkie i miękkie. Nie puszą się, ani nie plączą, Nie działa spektakularnie regenerująco, włosy nie są cudnie nawilżone. Jedynie zadowalająco, ale mi to w zupełności starcza. To w końcu odżywka, a nie maska. Szybko się ją zmywa, nie obciążyła mi włosów. Zdecydowanie lepsza od szamponu.





Dziękuję firmie V.Laboratories za podarowanie mi kosmetyku do testów :)
http://www.vlaboratories.pl/pl/






1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger