poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Balsam Eclisun do opalania od Dermokosmetyki24

Hej :* Dzisiaj mam dla was recenzję balsamu do opalania Eclisun, który dostałam od firmy Dermokosmetyki24 :) Mam nadzieję, że recenzja się wam spodoba :)

Balsam do opalania Eclisun SPF25 

Można go kupić <TUTAJ> w cenie 23zł za 250ml

Opis Producenta:
Eclisun Lotion jest płynną zwiewną emulsją (O/W), dzięki czemu nie daje efektu świecenia się skóry, nie powoduje zatykania porów, jest hipoalergiczny. Odbija promienie UVA, UVB i promieniowanie podczerwone w związku z czym daje dużą ochronę przed promieniowaniem słonecznym oraz zwiększa o 25% naturalną zdolność do ochrony przeciw promieniowaniem UV.

Wskazania:
- ochrona przed promieniowaniem słonecznym i oparzeniami,
- dla skóry tłustej,
- przeciwko starzeniu się skóry,
- pacjenci w trakcie leczenia przebarwień skóry,
- profilaktyka raka skóry.   


Moja Opinia:
 Krem dostajemy w mega wielkiej butli, co od razu jest wielkim plusem. Dużo kosmetyku, a cena niska. Idealna na urlop nad morzem. A tymczasem używam tego kremu na co dzień. Mam bardzo wrażliwą cerę i co dzień smaruję ją kremem do opalania pomieszanej z podkładem albo krem BB(ich SPF jest stanowczo za niski). Oba kosmetyki mieszam w proporcjach 1;1 i nakładam na twarz. Eclisun nie bieli mi twarzy, nie ważył się na twarzy. Gładko się mieszał. a potem łatwo nakładał. Wchłaniał się szybko, nie zostawiając białych smug czy też lepkiego filmu. Dobrze chronił twarz, moja wrażliwa buzia była bardzo zadowolona(a potrafi być podrażniona nawet marcowo-kwietniowym słońcem, to chyba już fotoalergia). Balsam ma lekką, nietłustą konsystencję, która dobrze rozprowadza się  na skórze. Skóra faktycznie się po nim nie świeci :) Zapach ma przyjemny, delikatny, ulatnia się tuż po aplikacji. Nie zatkał porów i nie podrażnił twarzy. Bardzo fajny, idealny na lato :)







7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie kremik, rowniez mam wrazliwa skore: *

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie kremik, rowniez mam wrazliwa skore: *

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ale chetnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy, ja raczej staram sie nakładac jak największe filtry na twarz tym bardziej że używam kwasów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam zupełnie tej marki. W ubiegłym roku używałam kremu z Soraya i byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki masz rodzaj cery?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger