wtorek, 21 kwietnia 2015

Tag: Zbyt wiele informacji o mnie :)

Hej :* Niedawno wspominałam Wam o jakimś poście, z którego dowiedzielibyście się czegoś o mnie :) Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z Tagiem "Zbyt wiele informacji o mnie". Będzie to króciutki tag, mam nadzieję że z ciekawością  go przeczytacie :)
Snapchat: dominikagiee


1. Co teraz masz na sobie ?
Jasnoróżową bluzkę, czarną szyfonową spódniczkę, nowy naszyjnik z różami z Sinsay :)

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Jestem :)

3. Czy kiedy kol wiek miałaś okropne zerwanie ?
Nie

4. Ile masz cm wzrostu ?
164

5. Ile ważysz ?
49

6. Masz jakieś tatuaże ?
Nie

7. Masz jakieś piercingi ?
Nie

8. Ulubione show ?
Nie oglądam żadnych :)

9. Ulubiony zespół ?
Nie mam :P

10. Coś za czym tęsknisz ?
Za moim Ukochanym, latem oraz morzem 

11. Ulubiona piosenka ?
Wszystkie z Frozen(ale dzieciuch ze mnie :P) 

12. Ile masz lat ?
Prawie 19

13. Znak zodiaku ?
Rak

14. Ulubiony aktor ?
Nie mam

15. Ulubiony kolor ?
Wszystkie pastele, biel, czerń, beżowy, kobaltowy

16. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna ?
Do secondhandu

17. Ile minut zajmuje Ci prysznic ?
Oj, długo :D

18. Jak długo zbierasz się do szkoły ?
Godzinę

19. Miałaś kiedyś psychiczną walkę ?
Często mam :<

20. Ostatnia rzecz, która doprowadziła Cię do płaczu ?
Nie pamiętam :P

21. Ostatnia książka, którą przeczytałaś ?
Perfekcyjna Pani Domu :D

22. Ostatni serial, który oglądałaś ?
Nie oglądam seriali

23. Ostatnia osoba z, którą rozmawiałaś ?
Narzeczony

24. Ulubione jedzenie ?
Frytki, pizza, parówki, kurczak mojego Ukochanego 

25. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Londyn

26. Ulubiony smak słodyczy ?
Cukierki-puderki, kwaśne żelki 

27. Na jakich instrumentach grasz ?
Nie gram

28. Ostatni sport,w który grałaś ?
Chyba łyżwy :D

29. Ostatnia piosenka, którą śpiewałaś ?
Coś z Sheerana chyba 

30. Ostatnia rzecz, którą jadłaś ?
Ciasteczka kokosowe

31. Masz jakieś zwierze ?
Kotkę(widzieliście już ją wiele razy) 

32. Czego się boisz ?
Śmierci bliskich osób

33. Głośna czy cicha muzyka ?
Głośno!

34. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz ?
Do Ukochanego, kilka razy dzisiaj :)

35. Co oznacza Twój blogowy nick ?
Cosmo od mojej ulubionej gazety, Cosmopolitan(już nie czytam, hehe), a 15, to od wieku, jak zakładałam bloga to miałam 15 lat ;)

+ mój umilacz naukowy :D

7 komentarzy:

  1. właśnie na takie osłonki poluję ! :) :D

    Obserwuję, liczę na rewanż :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę odwiedzić Londyn!:D

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dużo punktów wspólnych z Tobą:) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pościak! ;)
    U mnie nowy. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem zodiakalnym rakiem i widzę, że mamy wiele wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tagi ;) I dużo punktów zgadza się ze mną :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger