niedziela, 5 kwietnia 2015

Moja propozycja na Wielkanocny OOTD :*

 Hej :* Dzisiaj wyjątkowo źle się czuję, wszystko mnie boli, mam straszne mdłości i ogólnie kiepsko u mnie :/ Miałam wstawić zdjęci a moich DIY Wielkanocnych, ale nie dałam rady cyknąć fotek. We wtorek  wszystko zobaczycie, wstawię zdjęcia do publikowanego wtedy postu.  Dzisiaj pokażę Wam strój, w którym pojadę jutro do mojej rodzinki :) Jest klasyczny, elegancki, idealny na obiad w gronie rodzinnym :* 
Buty, w których mnie widzicie to moje aktualnie ulubione :) Pochodzą ze sklepu Pantofelek24 i są naprawdę świetne. Po pierwsze wykonanie pierwsza klasa, nic się nie rozkleja, jakość wykonania jest naprawdę dobra. Poza tym takie sztyblety są uniwersalne i jak zauważyłyście często je noszę :) Polecam każdej dziewczynie :)
+ jeżeli chcecie być ze mną "cały czas" zapraszam na mojego Snapchat: dominikagiee













\




Marynarka- Sh(2zł)
Koszula- Sh(2zł)
Spodnie- Tu, Sh(5zł)
Zegarek- Alefarcik
Torba- Krateczka

20 komentarzy:

  1. Podoba mi się , i to za taką niską cenę;) super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam szczęścia nigdy,żeby znaleźć takie super rzeczy.Świetne buty ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny zestaw na rodzinny obiad!
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny zestaw :)
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny outfit ! Bardzo w moim stylu ! :)

    Zapraszam do mnie :
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super outfit. :)

    http://loollu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny strój. Zajrzysz, skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pepitkę :-) Świetna torebka też :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki kociaczek! Bardzo fajna stylizacja! Mam podobne sztyblety. ;)

    Pozdrawiam!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny zestaw...:)koszula super aaa sweterek hehe
    Malujesz się ?Fajnie jakbyś używała bronzera na policzki i różu ale z umiarem,delikatnie! :)dodało by Ci więcej promienności:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy kotek. ;)
    A stylizacja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta stylizacja jest w moim stylu. sam bym się tak ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie w moim stylu, ale Ty wyglądasz fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger