czwartek, 16 kwietnia 2015

Klasyczna stylizacja za 7zł :)

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was strój dnia, w którym wykorzystałam powszechnie znaną bazę ubraniowa. Biała koszula plus czarne spodnie to bardzo uniwersalne rozwiązanie na każdą okazję. Może być formalne(np. z marynarką) albo nie(jak w przypadku mojego outfitu).
Za swoją "podstawę zapłaciłam 7zł :) Do nie dobrałam i wielki aztecki kardigan, który przełamał powagę stroju i złotą biżuterię. Na stopy założyłam botki od Sellyo :)
+ Moja kicia także domagała się mini sesji na blogu :) 















Narzutka- Ercidress
Koszula- Sh(2zł)
Spodnie- Tu, Sh(5zł)
Buty- Sellyo
Zegarek- alefarcik
Bransoletka- nie pamiętam :)


11 komentarzy:

  1. Świetny sweter! I słodziutka kicia. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny sweterek!
    kociak oczywiście również. :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś wstawić diy wielkanocne :( ciagle czekam :((((

    OdpowiedzUsuń
  4. Kardigan jest cudny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. biała koszula i czarne spodnie zawsze dobrze wyglądają :)
    świetny kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek bardzo w moim stylu :) jaki koteł słodki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten sweterek hehe
    Powiem Ci że używam go jako narzuta po kąpieli :D hehe wieczorem w nim chodzę, narzucam na piżamkę xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cie za to, że tak ładnie i tanio potrafisz się ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  9. kardigan jest świetny, wszędzie takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger