piątek, 10 kwietnia 2015

Dermokosmetyki24- idealny sklep dla atopika :)

Hej :* Dzisiaj będzie trochę inny post niż zwykle, a mianowicie opowiem Wam o sklepie idealnym dla osób posiadających problemy skórne. Być może kojarzycie ten sklep, a nuż wpadł Wam w oko?
Mowa tu o Dermokosmetyki24.pl Sklep odkryłam nie dawno, zamówiłam 3 rzeczy i przepadłam. :)
Jak już wiecie, posiadam problematyczną skórę z AZS, czyli atopowym zapaleniem skóry. Nie jest to ciężka choroba, ale bardzo uciążliwa w życiu codziennym. Nie wygląda też estetycznie.. Okropne suche placki, czasem podbiegnięte krwią, łuszczące się i uporczywie swędzące. Dla mnie to codzienność i staram się temu zapobiegać :)
http://www.dermokosmetyki24.pl


Sklep Dermokosmetyki24 to strona internetowa oferująca kosmetyki dla skóry problematycznej( AZS, łojotok, nadmierna suchość i wrażliwość, itd.), które wspomagają leczenie dermatologiczne.
Gdy wchodzimy na stronę, pierwsze co rzuca nam się w oczy to przyjemny dla oka i estetyczny wygląd graficzny. Niebiesko- biało- różowe tony to coś, co lubię :)
Na samej górze mamy 4 zakładki: Promocje, gdzie znajdziemy produkty w super cenach; Nowości; Formularz kontaktowy, jeżeli mamy jakieś pytanie, firma chętnie i szybko nam odpowie; Wyszukaj, możemy tą drogą znaleźć produkt, który nas interesuje. Po lewej stronie mamy kategorie wyszukiwania, po czesci wypisane są choroby skórne. Po kliknięciu na link otwiera nam się strona z produktami odpowiednimi dla naszej skóry/przypadłości na którą chorujemy.

W ofercie sklepu możemy znaleźć przeróżne produkty, od balsamów do opalania(swoją drogą bardzo wydajnych i niedrogich) po kremy do twarzy przeciwzmarszczkowe i płyny odkażające.
Niektóre dermokosmetyki są drogie, ale warto czekać na promocje, bo są bardzo duże i wtedy dostaniemy wybraną rzecz po naprawdę atrakcyjnej cenie. Sklep Dermokosmetyki24 posiada też kosmetyki dla dzieci z problemami skórnymi. Są to preparaty firmy bioCare, m.in. emulsja i szampon, który jest obecnie przeceniony z 47zł na 16zł. Dermokosmetyki mają spore pojemności, dzięki czemu nie musimy się ciągle martwić o to, że zaraz się skończą. Fanki kosmetyków z mało chemicznym składem znajdą coś dla siebie w kategorii „bez parabenów”. Polecam stamtąd olejek Medigel. Naprawdę świetny, pisałam jego recenzję niedawno :) Włosomaniaczki odkryją ciekawe szampony, które koją suchą skórę głowy, albo zapobiegają przetłuszczaniu się włosów. Polecam tez bardzo niedrogie filtry do opalania, wg mnie są lepsze niż drogeryjne, a także o wiele tańsze.

Dermokosmetyki24 posiadają aż 9 linii produktów. Są to:
- Oliderm
-bioCare
- Eclisun
- Tersoskin
- Medigel
- Ders
- Seboders
- Scurfisin
- Lithyop


Wcześniej nie znałam tych firm, ale po testowaniu uważam, że warto było je poznać. Dlaczego? Sprawdźcie w recenzjach, to się przekonacie :)
Sklep Dermokosmetyki24 to przede wszystkim miła i kompetentna obsługa. Paczka z zamówieniem przyszła szybko, była solidnie zapakowana(dzięki temu nic się nie potłukło, nie wylało) i dostałam jeszcze dwie miniaturki :) Obsługa była bardzo miła. Mimo, że sklep nie jest długo na rynku(zaledwie 3 lata) to naprawdę polecam aby do niego zajrzeć, bo każdy znajdzie coś dla siebie. Może marki produktów nie są zbyt znane, ale przecież tu nie o logo chodzi, tylko o zdrową skórę :)
Dermokosmetyki24 to przede wszystkim sklep dla osób,które walczą z chorobami skóry, ale i dla tych, którzy mają wrażliwą i suchą skórę ;)
Bardzo polecam firmę oraz zakupy w niej, bo można trafić na wspaniałe kosmetyki i okazje :)

Strona internetowa posiada również funpage, gdzie możemy poznać dokładnie kosmetyki, która oferują, a także przeczytać interesujące rady i ciekawostki. Dermokosmetyki24 można także znaleźć na Twitterze i Pintereście, jeżeli macie tam konta to zapraszam do obserwacji :)


Teraz dodam kilka zdjęć produktów, które mnie zainteresowały, a jeszcze ich nie przetestowałam :)

DERS Szampon 250 ml

MEDIGEL TERSOSKIN Krem do rąk 100 ml - bez parabenów

Eclisun Krem koloryzujacy SPF25 90% STOP UVA

DERS Emulsja do ciała 400 ml

BioCARE Żel do mycia 400 ml - bez parabenów


Linki do




7 komentarzy:

  1. Cudowny Des <3 Bardzo podoba mi sie Twój blog :) Pozdrawiam i Zapraszam :) http://nocmowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, napewno wejde na ta strone. Tak sie składa, że mam kilka problemów ze skórą.

    Http://viktolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tam nie zamawiałam ;) jakoś nie przekonują mnie ale może kiedys :) staram się nie kupowac dużo kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie mialam okazji zamawiac tam, a szkoda, napewno to nadrobie ;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to dobrze, że odkryłaś coś właściwego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger