niedziela, 12 kwietnia 2015

Odżywka ziołowa Fitomed do włosów koloryzowanych

Hej :* Dzisiaj mam dla Was recenzję odżywki do włosów firmy Fitomed. Stosuję ją już od jakiegoś czasu i postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią o niej :) Zapraszam :)

Odżywka ekstraziołowa do włosów koloryzowanych ciemnych Fitomed

Odżywkę można kupić <TUTAJ> w cenie 9,50 za 200ml

Opis Producenta:
Składniki bioaktywne: wyciąg z liści herbaty cejlońskiej i henny irańskiej, witamina E.

Działanie: odżywka zmniejsza łamliwość włosów osłabionych po koloryzacji, pogrubia je, przyspiesza ich porost, ułatwia rozczesywanie. Dłużej utrzymuje ciemny kolor fryzury, nadaje jej piękny, złocisty połysk.
Sposób użycia: stosując niewielką ilość odżywki można jej nie spłukiwać.
Fitomed poleca: dla uzyskania lepszego efektu wskazane jest stosowanie szamponu `Herbata i henna`.


Moja Opinia:
Szampon jest w praktycznej buteleczce z przezroczystego plastiku. Posiada dwie estetyczne nalepki i wygodne otwarcie typu "klik", który uprzyjemnia stosowanie. Odżywka ma kolor rdzawo brązowy i ma bardzo rzadką konsystencję, która niestety sprawia, że kosmetyk spływa z włosów i jest słabo wydajny. Moje włosy farbowałam piankami, zwykle na kolor różowy. Są nieco zniszczone(chociaż cięcie je uratowało w 70%) i bardzo suche. Pomyślałam, że ta odżywka być może sprawdzi się na moich wymagających włosach. Nakładałam ją na 10 minut, na wilgotne włosy, potem spłukiwałam letnią wodą. Odżywka ułatwia rozczesywanie i nie obciąża włosów. Pasma świetnie się po niej błyszczą, mają taki "rudy" poblask. Wyglądają naprawdę dobrze :) Nawilżała  i nadawała włosom miękkości. Bardzo fajna, polubiłam ją. Ma też ładny, ziołowy zapach :)


5 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger