środa, 29 kwietnia 2015

Moje ukochane lumpeksy cz.1 - Shclothes

Hej :* Jak wiecie, uwielbiam secondhandy, często w nich kupuję, a moja szafa jest wypchana w 90% ciuchami z lumpeksów. Dzisiaj zapoczątkowuję serię o lumpeksach, które polecam. Na początku zajmę się jednym, internetowym. Reszta będzie dla osób , które mieszkają w Warszawie i okolicach :)

Sklep Shclothes to po pierwsze sklep godny polecenia. Przesyłka jest mega szybka, ubrania rzetelnie opisane i dobrze sfotografowane. Zamawiałam tam już kilka razy i ani razu się nie zawiodłam. Ubrania nie mają ukrytych wad, są wyprane :) Znajdziecie tam odzież męską, damską, dziecięcą a także rzeczy codziennego użytku, akcesoria, buty i torebki :)
Forma sprzedaży jest taka, jak w normalnych lumpkach. W dany dzień jest dostawa, i dzień po dniu cena spada :) Asortyment się szybko zmienia, co tydzień coś nowego. Dlatego często "odwiedzam" ten lumpeks. 
Ceny jak najbardziej przystępne :) 
Tutaj macie harmonogram:





Jeżeli chcecie sprawić radość lumpeksoholiczce, możecie jej kupić bon zakupowy do sklepu :) <TUTAJ>



Teraz pokażę Wam rzeczy, które tam zamówiłam(nie wszystkie, tylko te najładniejsze)  :)

Torba:

Sweter:

Sweter:



7 komentarzy:

  1. Świetna bluza "NYC". Ciekawy sklep!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/zebra.html

    OdpowiedzUsuń
  2. oo widzisz. nie wiedzialam ze internetowe lumpeksy istnieja ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna sukieneczka, o takim lumpeksie po raz pierwszy słysze

    OdpowiedzUsuń
  4. W lumpeksie można kupić tańsze ubrania, ale całkiem ładne, jak widać. Nigdy nie słyszałam o internetowych lumpeksach!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeden ulubiony second hand w pobliskim mieście. ;) We wtorek wszystko za złotówkę. :D

    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia koszulka najlepsza <3!
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger