czwartek, 30 kwietnia 2015

Paczka Ambasadorska od La Petit Marseillais :*

Pewnie widziałyście już mnóstwo postów dotyczących paczek dla Ambasadorek LPM(La Petite Marseillais), ale nie mogłam się powstrzymać przed pochwalaniem się swoją. Byłam bardzo zaskoczona, kiedy wczoraj odwiedził mnie kurier. Myślałam, że paczuszki przyjdą zdecydowanie później, a tu taka niespodzianka. Odebrałam kopiaste pudło i zajrzałam do środka. 


Pudełko jest pięknie zapakowane, szczególnie te folie z polami lawendowymi przypadły mi do gustu. Dostałam katalog LPM oraz list do Ambasadorki, gdzie było szczegółowo objaśnione jak obchodzić się z paczuszką. 


Nie mogłam od razu zobaczyć jakie żele dostałam. Na początku musiałam nałożyć opaskę na oczy i zgadywać jakie zapachy są w danej butelce. Szczerze? Zgadłam tylko grejpfrutową nutę w jednym z żeli (-> mój Ukochany był ode mnie lepszy :*) :) Bo zdjęciu banderolek mogłam oglądać kosmetyki w całej okazałości.  Zapachy przypadły mi do gustu i już od jutra zacznę testowanie :) 


 Dostałam też multum próbek i zaproszenia dla moich przyjaciółek. Na pewno będą zadowolone :)


 A Wy? Zostałyście Ambasadorkami LPM? :*

18 komentarzy:

  1. jak mozna zostac ambasadorka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. logujesz się na stronie https://ambasadorkalpm.pl i oni potem wybierają Ambasadorki :)

      Usuń
    2. normalnie,zgłaszasz się i albo cię wybiorą, albo nie:)

      Usuń
  2. Uwielbiam tą firmę, kupuję żele pod prysznic tylko od nich :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pudełeczko, ładnie zapakowane było :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość ;) ciekawy pomysł z tym zgadywaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie otrzymać taką paczuszkę z świetną zawartością ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracę znalazłam przez internet :)

    Miło mi, że lubisz moje snapy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chętnie przygarnęłabym taką paczuszkę :)
    Założyłam nowego bloga o kosmetykach, możesz go zobaczyć? http://ana-beauty-world.blogspot.com/
    Liczę na każdą opinię i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałam wczoraj taką paczkę i również napisałam o tym na blogu. ;) Miłego testowania!
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tego produktu, ale miło czyta się Twoje recenzje :) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Noi gdzie te posty, o które prosiłam? Zawsze Cię lubiłam a teraz ciągle jak prosze o posty tych outfitów to wstawiasz nudne recenzje. Zawiodłam się bardzo. Przestaje Cię czytać. Wolę inne blogerki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale pewne posty muszą zaczekać. Outfity będą się dodawać w czasie matur, cały maj będzie się opierał głównie na nich. A sukienki studniówkowe będą czekać do zakończenia okresu egzaminów, bo nie mam czasu na zdjęcia.
      Jak nie chcesz mnie czytać, w porządku, do niczego nie zmuszam.

      Usuń
  12. Nie jestem Ambasadorką ale marka jest mi jak najbardziej znana. Życzę miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta firma ma super kosmetyki,mam z niej 2 żele pod prysznic,super pachną :) / katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No to muszę się też zgłosić :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger